خبرهای داغ:

حوزه سلامت رکوردار پروژهای عمرانی در بوکان

20 پروژه بهداشتی درمانی در جریان هفته دولت سال گذشته تا کنون در شهرستان بوکان به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
کد خبر: ۸۷۳۶۷۴۷
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: از هفته دولت سال گذشته تا کنون در شهرستان بوکان 20 طرح و پروژه بهداشتی درمانی به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

محمد مقصد حق در مورد این طرح ها اظهار کرد: تکمیل و بهره برداری از مرکز تصویربرداری با تجهیز دستگاههای MRI، سی تی اسکن و ماموگرافی، احداث 12 باب خانه بهداشت، تکمیل توسعه مرکز خدمات جامع سلامت شهدا، آغاز عملیات احداث کلینیک تخصصی، آغاز عملیات احداث مرکز بهداشتی درمانی روستای کوره کانی از جمله این طرحها هستند.

وی ادامه داد: راه اندازی پایگاه فوریتهای پزشکی 115 امیرآباد، احداث ساختمان بی خطرساز بیمارستان، آغاز تعمیرات و نوسازی مرکز شماره 4 شهری و احداث پارکینگ مراجعین در محوطه بیمارستان که در کل برای این طرحها بیش از 160 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان در مورد تجهیزات پزشکی گفت: تجهیزات طرح توسعه بیمارستان که بیش از 420 قلم می باشد، 6 دستگاه دیالیز، یک دستگاه آمبولانس، دستگاه سونوگرافی، بیش از 150 سیستم رایانه و دهها قلم دیگر تجهیزات پزشکی و اداری برای واحدهای بهداشتی و درمانی جذب و تحویل گردیده است.

شادی قادری سرپرست مرکز بهداشت بوکان نیز در این مراسم گفت: حوزه سلامت دارای تنوع رشته های زیادی است و با توجه به اهمیت این رشته ها برای همه آنها روز خاصی در نظر گرفته شده است و تنها سازمانی است که از این حجم از تنوع برخوردار باشد.

وی کار در این بخش را بسیار پر اهمیت عنوان کرد و افزود: خدمات رسانی به بیماران و تلاش برای تأمین و ارتقای سلامت آنها کار بسیار مقدسی است.

سرپرست مرکز بهداشت به اجرای سامانه یکپارچه سلامت اشاره کرد و اظهار داشت: تا کنون اطلاعات جمعیتی بیش از 45 هزار نفر از جمعیت 180 هزار نفری شهری وارد این سامانه شده است.

در خاتمه این مراسم از 19 نفر از پزشکان، کارمندان و داروسازان نمونه بخش دولتی و خصوصی و همچنین 7 نفر از بازنشستگان تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار