خبرهای داغ:
سرمربی سابق تیم سردار بوکان به علت پاس نشدن مابقی مبلغ قرار داد فصل گذشته خود از این تیم محبوب شهرستانی شکایت کرده تا سردار با مشکل جدی برای امضاء قرارداد بازیکنان ش رو به رو شود.
کد خبر: ۸۷۳۶۷۴۶
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، تیم فوتبال سردار بوکان پس از کش و قوس های فراوان، با حمایت شهرداری این شهر آماده حضور در پیکار های لیگ دو کشوری می شود اکنون با چالش جدید و جدی رو به رو شد.

در حالی که تیم سردار بوکان به عنوان یکی از دو نماینده فوتبال استان آذبایجان غربی از روز سه شنبه هفته جاری با قرار گرفتن در مقابل تیم بندر ماهشهر بازی های خود را کلید خواهد زد با امضاء نشدن قرار داد بازیکنانش از سوی هیئت فوتبال استان با چالش مهمی رو به رو شده است.

در این رابطه شنیده شده است سرمربی سابق تیم سردار بوکان به علت پاس نشدن مابقی مبلغ قرار داد فصل گذشته خود از این تیم محبوب شهرستانی شکایت کرده تا سردار با مشکل جدی برای امضاء قرارداد بازیکنان ش رو به رو شود.

سرپرست تیم فوتبال سردار بوکان در این رابطه در گفتگو با کانال سردار بوکان گفت: متاسفانه هیئت فوتبال استان آذربایجان غربی قرارداد بازیکنان تیم سردار را امضا نکرده است و شرط امضا را تسویه حساب بدهی با رضاوطن خواه عنوان کرده است.

حسن صالحی راد ادامه داد: اگرچه مدیر عامل سردار به هیئت فوتبال استان پیشنهاد چک کرده و قول پرداخت بدهی را در اسرع وقت طی یک فقره چک داده وی تا کنون هیئت فوتبال استان هیچ گونه همکاری را با تیم محبوب و پرهوادار سردار نکرده است.

وی ادامه داد: اکنون مشکل اساسی و بسیار بزرگ برای سردار وهوادارانش درست شده، که در صورت عدم امضای قرارداد بازیکنان تیم سردار نمی تواند در لیگ دسته دوم حضور پیدا کند.

همچنین در این رابطه رضا وطن خواه سرمربی و مشاور فنی تیم سردار در مصاحبه با کانال رسمی هواداران سردار گفت؛ من را بهانه کرده اند و گرنه به غیر ازمن همه بازیکنان پارسال هم شکایت کرده اند.

وی در این گفتگو عنوان کرد؛ بنده محبت و خوبی های مردم پرشور و مهربان بوکان را هیچوقت ازیاد نخواهم برد اما مسولین با بنده و بازیکنان پارسال بی مهری کردند.

وی در مورد مبلغ قرارداد پارسال گفت :مبلغ بنده 150میلیون تومان بود که بعد با مذاکره هایی که داشتیم مبلغ 100 میلیون تومان را تخفیف دادم و 50میلیون مبلغ قرار داد من بود که از این مبلغ 50 درصد آن(25میلیون تومان)دریافت کردم و 25 میلیون هنوز باقی مانده است.

وطن خواه تصریح کرد: در هیچ جای دنیا به خاطر 25 میلیون تومان یک تیم را ممنوع الفعالیت نمی کنند، پس علت این ممنوع الفعالیت بودن شکایت همه بازیکن های فصل قبل از تیم سردار است.

سرمربی فصل گذشته سردار در جواب اینکه مسولین تیم درخواست فرصت کرده اند تا طی یک فقره چک بدهی را پرداخت کنند آیا موافقت می کنید یاخیر عنوان کرد؟

پارسال برای ضمانت و هزینه تیم یک چک به مبلغ 500 میلیون تومان از مدیر عامل سابق سردار آقای انورملارحیمی دریافت کردم که متاسفانه تا به حال چک پاس نشده و حتی 1 هزار تومان هم برای من ارزش نداشته است پس با این حال نمی توانم دوباره به مسولین تیم اعتماد کنم در ضمن من موافقت کنم پس شکایت بازیکنان چی؟ آن ها هم شکایت کرده اند و باید آن ها هم رضایت بدهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با این حال بنده از مبلغ بدهی خودم که 25 میلیون بود 5 میلیون هم تخفیف می دهم ولی 20 میلیون تومان بدهی من را پرداخت کنند و هر ارگانی که بخواهد تیم داری کند باید مشکلات تیم را هم قبول کند و برای حل مشکلاتش اقدام کند.

حال امید است مسئولان شهرداری بوکان که طی چند هفته گذشته اقدامات خوبی را جهت محکم بسته شدن سردار برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور انجام داده اند این مشکل را نیز به درایت برطرف کنند تا از نگرانی هواداران این تیم محبوب شهرستانی کاسته شود.

ارسال نظرات