خبرهای داغ:

دوره توانمند سازی سرگروه های صالحین ناحیه میاندوآب برگزار می شود

دوره توانمند سازی سرگروه های صالحین باهدف ارتقاء علمی و مهارتی سرگروه های صالحین ناحیه میاندوآب برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۳۶۷۴۰
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرگرد پاسدار محمد عظیم زاده مسئول تعلیم و تربیت ناحیه میاندوآب از برگزاری دوره توانمندسازی سرگروه های صالحین با هدف ارتقاء علمی و مهارتی سرگروه ها و کیفی سازی حلقات صالحین و پویایی رشد بسیجیان و تقویت شبکه های صالحین و افزایش توانمندی سرگروه ها به مدت 3 شبانه روز ( 24 ساعت آموزش) خبر دادند..

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه میاندوآب در تشریح مراحل اجرای دوره گفت: از سرگروه های شرکت کننده در دوره پس از گذراندن آموزش های حضوری آزمون بعمل خواهد آمد و سپس سرگروه ها با شرکت در دوره آموزش مجازی در پرتال صالحین آموزش خود را تکمیل خواهند نمود و پس از اتمام دوره مجازی گواهی پایان دوره توسط سامانه سروش با قابلیت امضاء و چاپ صادر خواهد شد.

وی همچنین خاطر نشان کردند که این دوره شامل سرگروه هایی می شود که دوره مقدماتی را گذرانده اند و در حال حاضر دارای حلقه تربیتی می باشند که در بسیج مساجد و محلات فعالیت می نمایند، البته با توجه به حجم کم اقشار رده های قشری نیز با هماهنگی معاونت محترم تعلیم و تربیت می توانند شرکت کنند. از آنجائیکه این دوره استانی می باشد و طی هماهنگی های بعمل آمده با معاونت تعلیم و تربیت استان، شهرستان میاندوآب بعنوان میزبان برگزاری این دوره خواهد بود و نواحی جنوب استان برابر سهمیه اعلام شده در این دوره شرکت خواهند نمود.

در پایان سرگرد عظیم زاده با آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری از فرماندهی محترم ناحیه و سایر نهاد ها و ادارات از جمله ریاست محترم دانشگاه شهید باکری و هلال احمر شهرستان و بسیج دانشجویی و همچنین زحمات شبانه روزی مسئول تعلیم و تربیت استان حاج آقا زارع و مجموعه همکاران ایشان که در برگزاری این دوره متحمل زحمات زیادی شده اند تقدیر و تشکر نمودند.

ارسال نظرات