خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: برای ایجاد 720کارگاه اقتصاد مقاومتی و200کارگاه صنایع تبدیلی 9میلیارد تومان تسهیلات با همکاری بانک مهر اقتصاد برای راه اندازی این کارگاه ها به متقاضیان پرداخت می شود.
کد خبر: ۸۷۳۶۶۹۶
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

محمد زهرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: سازمان بسیج سازندگی استان در سال جاری برنامه آموزشی عمومی و تخصصی برای متقاضیان کارگاه های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی برگزار کرده است.

وی ادامه داد: عرصه های آموزشی برای 5 هزار و 500نفر در عرصه های آبزیان، قارچ خوراکی، ماکیان، اصلاح باغات، گیاهان دارویی، کود زیستی، هیدروپونیک، زنبور عسل، شتر ، صنایع تبدیلی کوچک و تکمیلی محصولات در بخش های کشاورزی و باغی می باشد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی عنوان کرد: بسیج سازندگی در سال جاری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در کنار کارگاه های کوچک و زود بازده اقتصاد مقاومتی چهار قطب در حوزه صنایع تبدیلی نیز در استان شناسایی کرده است.

وی با بیان اینکه در هر نقطه از استان کارگاه های صنایع تبدیلی متناسب به نیاز وقابلیت همان منطقه راه اندازی می شود، ادامه داد: این چهار قطب شناسایی شده برای روستاها و مناطق محروم مرزی استان شامل کارگاه های فرآوری، بسته بندی زرشک، صنایع ریسندگی و بافندگی ، گوهر تراشی، روغن گیری و فرآوری گیاهان دارویی است.

زهرایی با اشاره به اینکه برای ایجاد 720 کارگاه اقتصاد مقاومتی و200 کارگاه صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی و باغی در برنامه های بسیج سازندگی استان است، افزود: 9میلیارد تومان تسهیلات با همکاری بانک مهر اقتصاد برای راه اندازی این کارگاه ها به متقاضیان پرداخت می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها