معاون امور حقوقی رئیس جمهوری گفت: رفع معضل حاشیه نشینان نیازمند نگاه مردم نهاد است که در این راستا همه باید با یکدیگر همدل و متحد باشند
کد خبر: ۸۷۳۶۶۶۶
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان، حجت الاسلام مجید انصاری شب گذشته در همایش حاشیه نشینان شهر زاهدان با اشاره به تاکیدات حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر رفع معضل حاشیه نشینان و گسترش نگاه عادلانه در برخورداری از امکانات اظهار داشت: رفع معضل حاشیه نشینان نیازمند نگاه مردم نهاد است که در این راستا همه باید با یکدیگر همدل و همراه باشند.
وی اقدام مشترک دستگاه های مختلف برای توسعه خدمات در مناطق حاشیه نشین سیستان و بلوچستان و اعطای سند به اراضی این مناطق را امری قابل ستایش عنوان کرد و ادامه داد: همت مردمان این دیار می تواند در معرفی این خطه به عنوان مقصد گردشگری در سال 96 موثر باشد.
در ادامه این همایش استاندار سیستان وبلوچستان نیز با اشاره به رفع دغدغه از 20 هزار خانوار حاشیه نشین در شهرستان زاهدان گفت: سنددار شدن 218 هکتار از اراضی این شهرستان دغدغه بسیاری از خانواده ها را حل می کند.
علی اوسط هاشمی با بیان اینکه دولت بر رفع معضل حاشیه نشینی مصمم است، افزود: سال گذشته 2 هزار میلیارد ریال برای توسعه حاشیه نشینی در استان اختصاص یافت که باید با رایزنی بیشتر این اعتبارات را به یک ردیف بودجه ثابت تبدیل کرد.
وی بیان کرد: در هفته دولت امسال 779 طرح با اعتباری افزون بر چهار هزار و 500 میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید که در مقایسه با هفته دولت سال قبل رشد 90 درصدی را نشان می دهد.
لازم به ذکر است که معاون حقوقی رئیس جمهوری روز دوشنبه به مناسبت هفته دولت در سفر یک روزه به سیستان و بلوچستان ضمن ادای احترام به ساحت مقدس شهدا، در چند مراسم مختلف و نشست شورای اداری این استان شرکت کرد.

ارسال نظرات