خبرهای داغ:
به مناسبت سی و هشتمین سالگرد امام صدر انجام گرفت

راه اندازی «تریبون آزادی» در موسسه فرهنگی امام موسی صدر

«تریبون آزادی»، نام برنامه‌ای است که امروز و به مناسبت سی و هشتمین سالگرد ربایش امام صدر به صورت خودجوش از سوی نخبگان علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور در موسسه امام موسی صدر در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۷۳۶۶۵۲
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، علی جعفریان مسئول روابط عمومی موسسه فرهنگی امام موسی صدر با اشاره به سی هشتمین سالگرد ربوده شدن امام موسی صدر در لیبی اظهار داشت: نهم شهریور سی و هشتمین سالی است که امام موسی صدر ربوده شد و به همین مناسبت در یک حرکت خودجوش نخبگان از طیفها و گروه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و هنری و مذهبی قراری تنظیم کردند تا در محل موسسه حضور به هم رسانده و پشت «تریبون آزادی» قرار گیرند و آزادی امام صدر را مطالبه کنند.

وی شروع این برنامه را از اولین دقایق ساعت کاری موسسه خواند و اظهار داشت: در دقایق اول دکتر داوری اردکانی چهره ماندگار در موسسه حضور یافت و پس از ایشان استاد نقویان، سپس استاد گرمارودی شاعر بزرگ و بعد دکتر انصاری دندانپزشک و از چهره‌های تاثیر گذار در عتبه مقدسه امیرالمومنین حضور یافتند تا پیگیری وضعیت امام موسی صدر در شئون مختلف و از طریق طیف‌های گوناگون جامعه ایران دنبال شود.

مسئول روابط عمومی موسسه فرهنگی امام موسی صدر با ذکر این نکته که مسیرهای حقوقی، قضایی و سیاسی از سوی موسسه و خانواده امام صدر دنبال می‌شود، یادآور شد: درخواست نخبگان تاثیر گذار برای این مطالبه جمعی نیز می‌تواند خون جدیدی در جریان این موضوع بدمد.

علی موسوی گرمارودی شاعر بزرگ کشورمان با حضور در موسسه امام موسی صدر گفت: از آرزوهای قلبی، این دل کوچکم یکی نیز این است که آن مرد سترگ را پیش از آنکه بمیرم، ببینم...

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار