خبرهای داغ:
مسئول دانش و پژوهش سپاه ناحیه قزوین اعلام کرد: کارگاه تجربه نگاری در سپاه ناحیه امام حسن(ع)قزوین به همت معاونت پژوهش ناحیه در سالن شهید حسن پور برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۶۶۱۱
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،کارگاه تجربه نگاری در سپاه ناحیه امام حسن(ع)قزوین به همت معاونت پژوهش ناحیه در سالن شهید حسن پور برگزار شد.

محمد حسین مطهری نیا مسئول دانش و پژوهش ناحیه امام حسن(ع)قزوین درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با برگطاری کارگاه تجربه نگاری اذعان کرد: کارگاه آموزشی تجربه نگاری با حضور مدیران و فرماندهان اجرا گردیده است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری کارگاه آموزشی بیان کرد: هدف از این کارگاه آموزشی انتقال تجربه‌ای مدیران و فرماندهان به سایر نیروها به ویژه نسل جوان است.

مسئول دانش و پژوهش ناحیه امام حسن(ع)قزوین تصریح کرد: مدیران با ثبت این تجربیات ارزشمند خود و دراختیار گذاشتن اطلاعات خود به دیگران در اجرایی کردن ماموریت‌ها کمک شایانی می‌کند.

مطهری نیا اضافه کرد: تجربه های گرانقدر کارکنان در طول خدمت ،گنجینه‌ای ارزشمند از تجارب ، خلاقیت ،مدیریت بحران ، خودباوری و امنیت روانی برای نسل های اینده و جامعه است و این تجربیایت گرانقدر باید به درستی به نسل اینده انتقال داده شود.

 

 1008/ت10/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها