خبرهای داغ:
کارشناس مسائل فرهنگی:

مسئولان ملزم به اجرای منویات رهبری در کارهای خود هستند

کارشناس مسائل فرهنگی بیان کرد: در شرایط فعلی که تهدیدات و تحریم ها به اوج خود رسیده باید منویات رهبری را سرلوحه امور خود قرار دهیم تا بتوانیم در برابر مشکلات مقاومت کنیم.
کد خبر: ۸۷۳۶۵۹۲
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،نشست سیاسی با محوریت مسائل سیاسی روز و با حضور اعضاء بسیج حوزه مقاومت بسیج ولیعصر قزوین برگزار شد.

محمد حسینی کارشناس مسائل فرهنگی و جنگ نرم  در این مراسم به وجود پر برکات رهبری در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز به برکت  ولایت فقیه تمامی توطئه های دشمنان خنثی شده است.

وی با اشاره به نبود وحدت و انسجام در کشورهای فاقد رهبری عنوان کرد: تجربه تاریخی نشان داده که مشکلات مسلمانان از زمانی اغاز شد که انحراف از ولایت در جریان سقفیه شکل گرفت و کشورهای که رهبری متحدی ندارند دارای مشکلات عدیده‌ای شده اند.

کارشناس مسائل فرهنگی خاطرنشان کرد: امروز پس از گذشت 1400سال  خورشید ولایت در ایران تلا لو پیداه کرده و ما همواره باید به داشتن چنین نعمت بزرگی خداوند را شاکر باشیم.

وی خنثی  شدن تمام توطئه های رادر این چند سال علیه نظام را به برکت ولایت دانست گفت: در شرایط فعلی که تهدیدات و تحریم ها به اوج خود رسیده باید منویات رهبری را سرلوحه امور خود قرار دهیم تا بتوانیم در برابر مشکلات مقاومت کنیم.

کارشناس مسائل فرهنگی در خاتمه یادآور شد: رمز بقا نظام اسلامی رهبری مدبرانه ، بصیریت به موقع و به اندازه و تبعیت از منویات ولایت فقیه است .

1008/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها