آقای پورمحمدی باید در بیان گفتارهایش دقت کند و سابقه خودش را با حمایت های این چنینی از برجامی که هیچ دستاوردی برای ما نداشته است خراب نکند.
کد خبر: ۸۷۳۶۵۴۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات مصطفی پورمحمدی مبنی بر اینکه فرهنگ شهادت باعث به نتیجه رسیدن برجام شد!، اظهار داشت: فرهنگ شهادت یعنی تبعیت از امر الهی و امر ولایت.

وی افزود: نظر امام(ره) درباره آمریکا مشخص است، ایشان فرمودند که بغض خودتان را نسبت به آمریکا در سینه هایتان نگه دارید؛ مقام معظم رهبری نیز آمریکا را ابلیس می دانند.

شاکری تاکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت یعنی تبعیت از ولی امر مسلمین جهان؛ وقتی امام خامنه ای فرمودند من به مذاکره خوشبین نیستم باید از این کلام رهبری تبعیت می شد؛ پافشاری کردن بر اینکه مذاکرات باعث گشایش خواهد شد و به جای اینکه به نیروهای و ظرفیت های داخلی تکیه کنند همه توانشان را در مذاکرات و برجام خرج کردند با کجای فرهنگ شهادت همخوانی دارد؟

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: آقای پورمحمدی باید در بیان گفتارهایش دقت کند و سابقه خودش را با حمایت های این چنینی از برجامی که هیچ دستاوردی برای ما نداشته است خراب نکند.

وی ادامه داد: کشوری که 3 میلیون و پانصد بشکه نفا صادر می کند اما یک دلارش به کشور برنمی گردد ایا این معادله مصداق فرهنگ ایثار و شهادت است؟


ارسال نظرات