مراسم بهره برداری از 1312 واحد مسکن مهر با حضور قائم مقام وزیر مسکن، استاندار زنجان در زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۶۵۳۶
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مراسم بهره برداری از 1312 واحد مسکن مهر با حضور قائم مقام وزیر مسکن، استاندار زنجان و جمعی از مدیران استانی بصورت نمادین درمجتمع مسکونی 140واحدی «پرمون» واقع در کوی ثمین انجام شد.

استاندار زنجان در این مراسم تهیه سرپناه و مسکن را از مهمترین اقدامات انجام گرفته برای مردم دانست و با اشاره به وظایف متقابل مردم و مسئولین درخصوص پروژه های مسکن مهر گفت: همانگونه که مسئولین موظف به ساخت و رفع مشکلات زیربنایی مسکن مهر هستند، مردم نیز باید با فرهنگ آپارتمان نشینی و مشکلات موجود در مسکن مهر سازگاری بیشتر داشته و با همدلی در کنار یکدیگر به رفع مشکلات بپردازند.

مهندس درویش امیری ساخت امکاناتی از قبیل مسجد، مدرسه و فضای سبز مناسب برای واحدهای مسکن مهر را ضروری خواند و افزود: تا پایان سالجاری پرونده پروژه های مسکن مهر در زنجان بسته خواهد شد.

در این مراسم قائم مقام وزیر مسکن در این مراسم تعداد واحدهای مسکن مهر بهره برداری شده در دولت تدبیر و امید را 735 هزار واحد مسکونی در کشور دانست و گفت: در این واحدهای مسکونی سه میلیون نفر جمعیت ساکن شده اند.

احمد اصغری مهرآبادی با بیان این مطلب که تا پایان مهر امسال 800 هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور به متقاضیان تحویل داده خواهد شد، افزود: تلاش می کنیم با همکاری دستگاههای خدمات رسان تا پایان سالجاری یک میلیون واحد مسکن مهر در کشور به بهره برداری برسد.

مهرآبادی در ادامه تصریح کرد: پروژه های مسکن مهر را از بزرگترین و مهمترین پروزه های کشور دانست و اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با وجود تمامی مشکلات موجود توانست این پروژه ها را با موفقیت به انجام برساند.

وی گفت: از مجموع میلیون و 215 هزار واحد مسکونی مهر در سطح کشور، 32هزار واحد در استان زنجان ساخته می شود.

قائم مقام وزیر مسکن با توجه به اینکه حدود 30 هزار واحد از مجموع 32 هزار واحد مسکن مهر سهم استان زنجان به اتمام رسیده است، خاطر نشان ساخت: با تکمیل حدود 2 هزار واحد باقیمانده، استان زنجان جزو اولین استان های کشور در بسته شدن پرونده مسکن مهر باشد.

گفتنی است از مجموع 1312 واحد مسکن مهر که در هفته دولت به بهره برداری رسید، تعداد 739 واحد در شهرستان زنجان و 40 واحد در شهرستان خدابنده دارای تفاهم نامه سه جانبه و همچنین 508 واحد مسکونی در شهرستان زنجان، 3 واحد در خدابنده، 13 واحد در ابهر و 9 واحد نیز در خرمدره بصورت خود مالک هستند.

ساخت این واحدها از سال 90 آغاز شده، تمامی واحدها با زیربنای مفید 80 مترمربع و مجهز به سیستم گرمایشی می باشند، در همه این واحدها آورده متقاضیان250 میلیون ریال و تسهیلات بانکی برای هر واحد 300 میلیون ریال است.

ارسال نظرات