خبرهای داغ:
رئیس مرکز فضای مجازی شباب خبر داد

آغاز رزمایش فضای مجازی شباب با حضور بیش از 2 میلیون بسیجی

رئیس مرکز فضای مجازی شباب از رزمایش فضای مجازی شباب با حضور 35 هزار رده مقاومت و بیش از 2 میلیون بسیجی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۶۴۸۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشورخبرگزاری بسیج، حمید جعفری  در حاشیه آغاز رزمایش هماهنگ کشوری اظهار کرد: در سال 1359 تمام ابرقدرت‌ها و نوکرانشان به سرکردگی صدام ملعون، علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی با یکدیگر هم‌قسم شدند و 8 سال جنگ تحمیلی را به راه انداختند.

رئیس مرکز فضای مجازی شباب بیان کرد: همان زمان به برکت الطاف امام زمان(عج) و تدابیر امام بزرگوارمان حضرت امام خمینی (ره) و همچنین ولایت­پذیری بسیجیان گوش به فرمان، توانستیم پس از 8 سال دشمن را سرجایش بنشانیم و به همه حامیان آنها درسی اساسی بدهیم و خیال تجاوز و حمله به یک کشور مستقل و آزاده را، خیالی باطل برای آنها تداعی کنیم.

وی ادامه داد: به طوری که هم‌اکنون، خاطرات آن روزها خواب را بر همه دشمنان نظام جمهوری اسلامی پریشان کرده و از صدور و گسترش انقلاب اسلامی در میان کشورهای جهان و مستضعفین عالم وحشت دارند.

جعفری تصریح کرد: امروز صحنه جنگ عوض شده است، یک روز جنگ سخت بود و امروز جنگی نرم در پیش است.

رئیس مرکز فضای مجازی شباب خاطرنشان کرد: آن روز دشمن، منطقه جنگ و مرزها مشخص بودند اما امروز دشمن در پوشش‌های مختلف توانسته است در سطوح زندگی ما نفوذ کرده و تمام ارکان نظام و خانواده ما را در اهداف خود قرار دهد.

وی گفت: اگر آن روز به رهبری امام عظیم‌الشأن و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران توانستیم در جنگ نظامی بر دشمن غلبه کنیم؛ امروز نیز با رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای عزیز خواهیم توانست در عرصه جنگ نرم بر دشمن غلبه کرده و انقلاب اسلامی خودمان را در فضای مجازی به اقصا نقاط جهان صادر کنیم.

جعفری اظهار کرد: به قول فرمایش رهبر عزیزمان، فضای مجازی امروز از فضای حقیقی زندگی ما چند برابر بزرگ‌تر شده است، بنابراین سازمان بسیج مستضعفین باید برای این فضای گسترده و مؤثر، برنامه‌های دقیق و هدفمند داشته باشد.

رئیس مرکز فضای مجازی شباب بیان کرد: همان‌طور که بسیج در همه عرصه‌های دیگر با هدایت ولی فقیه زمان امام خامنه‌ای عزیز چون ماه تابان درخشیده است؛ امروز نیز بسیجیان با حضور حکیمانه، به هنگام و مؤثر خود می‌توانند صدور انقلاب اسلامی در این فضای غبارآلود را رقم بزنند.

وی تصریح کرد: در همین راستا رزمایش فضای مجازی شباب با حضور 35 هزار رده مقاومت و بیش از 2 میلیون بسیجی در سه محور عملیاتی برگزار خواهد شد و امیدواریم که بسیجیان عزیز همانند رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس با حضور جدی و سازمان‌دهی خود بتوانند به اهداف پیش‌بینی شده رزمایش دست یابند.

جعفری خاطرنشان کرد: عالم محضر خدا بوده و فضای مجازی بخشی از این عالم است و هر اقدام شما بسیجیان در فضای مجازی در پیشگاه خداوند یکتا ثبت خواهد شد.

رئیس مرکز فضای مجازی شباب گفت: این اخلاص و ایمان شما بزرگواران، آینده‌ای سربلند و پیروز را در عرصه فضای مجازی نوید می‌دهد، بنده به این تقوای شما بسیجیان در همه عرصه‌ها به ویژه در عرصه فضای مجازی غبطه می‌خورم و امیدوارم خدا من را با شما بسیجیان محشور فرماید.

وی در پایان متذکر شد: رزمایش فضای مجازی شباب را با رمز «نصر من ‌الله و فتح قریب» آغاز می‌کنیم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار