کلانشهر اهواز روز نهم شهریور ماه میزبان پیکر مطهر ۶۶ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس است و مردم این شهر با لاله‌های تازه از سفر برگشته وداع می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۳۶۴۰۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، پیکر مطهر ۶۶ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس صبح روز دوشنبه هشتم شهریور ماه با استقبال مردم شهیدپرور و ولایتمدار آبادان از طریق اسکله بندرگاهی این شهر وارد خاک وطن شد.

آئین وداع با پیکر مطهر این ۶۶ مسافر از سفر برگشته دوشنبه شب در مصلای ثامن‌الائمه (ع) آبادان و در کنار مزار مطهر ۸ شهید گمنام دوران دفاع مقدس برگزار شد و مردم دیار حماسه‌ی پنجم مهر با لاله‌های خونین وداعی جانسوز داشتند.

پس از برگزاری آئین وداع پیکر پاک این شهدای گلگون کفن به اهواز منتقل می‌شود و در یادمان معراج شهدای این کلانشهر در پادگان شهید علی محمودوند مستقر می‌شوند.

اقشار مختلف می‌توانند با مراجعه به  یادمان معراج شهدای اهواز در پادگان شهید علی محمودوند واقع در سه راه خرمشهر، اتوبان سردار شهید اسکندری، کیلومتر ۲ جاده اهواز اندیمشک بین سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان و شهرک شهید میثمی و جنب منازل سازمانی شهید بهشتی این شهدا را زیارت کنند.

همچنین آئین وداع و قرائت دعای توسل در کنار پیکر مطهر و پاک ۶۶ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در معراج شهدای اهواز پادگان شهید محمودوند برگزار می‌شود.

این آئین روز سه‌شنبه، نهم شهریور ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور اقشار مختلف مردم، رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدا انجام می‌شود و مردم اهواز و شهرهای دیگر خوزستان با پرستوهای تازه از سفر برگشته وداع خواهند کرد.

پیکرهای مطهر تفحص شده مربوط به مناطق عملیاتی فاو، المعامر، ام‌الرصاص، مجنون، زبیدات، شرهانی و شرق دجله است که توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شدند.
ارسال نظرات