بازپرس انتظامی سازمان نظام پزشکی شهرستانهای شهریار،قدس،ملارد خبر داد؛

اخراج پزشکان متخصص از شهریار، قدس و ملارد

خبرگزاری بسیج: عضو هیئت مدیره و بازپرس نظام پزشکی شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد گفت: دولت، پروانه دوم پزشکان متخصص این شهرستانها را لغو و آنها را به مناطق دیگر انتقال می دهد.
کد خبر: ۸۷۳۶۳۹۸
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ دکتر محمد سروش، بازپرس نظام پزشکی شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد و عضو هیئت مدیره نظام پزشکی و مسئول شورای حل اختلاف پزشکان گفت: مهمترین مشکلی که هم مردم این شهرستانها و هم اعضای سازمان نظام پزشکی با آن درگیر هستند، بخشنامه ای از سوی دولت است که در آن از پزشکان متخصص، که در شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد، که دارای پروانه دوم تخصصی هستند، باید ظرف مدت کوتاهی آن را لغو و به نقاط دیگر انتقال داده شوند.

وی به نبود امکانات و بیمارستان در این شهرها پرداخت و تصریح کرد: متاسفانه در  شهرستانهای نام برده نه بیمارستان داریم و نه متخصص و با اعمال قانون ذکر شده نصف متخصصان این شهرستانها از این شهرها انتقال داده شده اند.

دکتر سروش اظهار داشت: اعضای نظام پزشکی شهرستانهای ذکر شده، از مسئولان دولت مردان می خواهند که این قانون را یا به تعویق بیندازند و یا این قانون را اصلاح کنند.

سروش تاکید کرد: متاسفانه جامعه و بخصوص مسئولین ما را فقط به چشم پزشک می بینند و در کارهای فرهنگی جامعه ما را سهیم و شریک نمی دانند و باید از مسئولان پرسید چرا ما پزشکان را فقط به چشم  پزشک می نگرند نه شهروند و مسئولین جامعه؟

بازپرس  و عضو هیئت مدیره نظام پزشکی، به توجه بیشتر مسئولین به بخش خصوصی و نام گذاری اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل از جانب مقام معظم رهبری(مدظله العالی)اشاره کرد و افزود: سازمان نظام پزشکی بر این اعتقاد است که تا مسئولین و دولتمردان به بخش خصوصی در نظام پزشکی توجه نداشته باشند،اقتصاد مقاومتی و اقدام وعمل، در این سازمان امکان پذیر نیست.  

 

ارسال نظرات