پدرام زاهدی ژیمناستیک‌کار کردستانی از سوی سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران به عنوان جوان برتر سال 1394 ورزش ایران انتخاب شد.
کد خبر: ۸۷۳۶۳۸۲
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران سازمان به منظور تقویت روحیه شادابی و نشاط در جامعه و الگوسازی جوانان موفق برای عموم جامعه جوان کشور و تجلی فرهنگ جوانان که مظهر امید هستند در سطح جامعه ورزش انتخاب و پس از تایید شورای مرکزی معرفی کرد.

در این بررسی، پدرام زاهدی ژیمناستیک‌کار عنوان‌دار و با اخلاق کردستانی به عنوان جوان برتر سال 1394 ورزش ایران از سوی این سازمان انتخاب شد.
پدرام زاهدی کسب 3 مدال طلا و قهرمان قهرمانان رقابت های کشوری سال 94 از بخش هایی است که نام این ورزشکار را در لیست جوان برتر قرار داده است.
زاهدی متولد سال 1377 در سنندج است و مدت 11 سال زیر نظر امید شیخ احمدی مربی با دانش خود به یادگیری این رشته ورزشی و تمرینات فنی پرداخته است.
این ژیمناستیک‌کار سنندجی در سال 91 نیز در قالب تیم ملی همراه با دیگر ورزشکاری کردستانی فردین عبدالقادری و همچنین مربی خود امید شیخ احمدی در اردوی مشترک چین شرکت کردند.
پدرام زاهدی تاکنون توانسته است در رده‌های سنی مختلف عناوین و نشان‌های زیادی را در رقابت‌های کشوری با تحت نظر هیأت ژیمناستیک استان کردستان به نام خود ثبت و کسب کند.
گفتنی است، پس از بررسی نظرسنجی‌های کارشناسی شده به عمل آمده و جلسات متعدد انجام شده٬با رعایت معیار تحصیل٬ تهذیب و ورزش به فرموده مقام معظم رهبری اسامی جوانان برتر سال 94 در رشته مختلف ورزشی انتخاب و طی مراسم باشکوهی در حضور خانواده معظم سرلشکر شهید ورزشکار ناصر کاظمی در حضور بزرگان ورزش٬ مفاخر و مسئولین کشوری و لشکری توسط سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران تجلیل و قدردانی خواهند شد.

ارسال نظرات