خبرهای داغ:
فرماندار هندیجان گفت:به منظور خدمات صادقانه برای رفاه مردم پروژه های ساختمان مرغداری ، برق رسانی ، تعمیر پل کمربندی و تعمیر وتجهیز ساختمان دامپزشکی هندیجان در هفته دولت افتتاح شدند.
کد خبر: ۸۷۳۶۳۶۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲
سید مهران رفیعی پیش از ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار بسیج درهندیجان اظهار کرد:پروژه برق رسانی از پروژه های مهم  و تأثیرگذار در روندخدمات بهتربه بندر سجافی  به مساحت ۳۸کیلومتر با هزینه مبلغ یک میلیارد وسیصد و شصت میلیون تومان درهندیجان است.

وی افزود:ساختمان دامپزشکی هندیجان نیاز به تعمیر و تجهیز داشت که با پیگیری های رییس اداره دامپزشکی با هزینه مبلغ ۱۵میلیون تومان انجام گرفته شد.

وی بابیان تعمیر و مرمت پل کمر بندی هندیجان گفت:پروژه تعمیر سر ستون  پل کمربندی هندیجان که از پل های مهم برروی رودخانه زهر ه می باشدبا تلاش اداره راه وشهرسازی با هزینه مبلغ ۱۳۸میلیون تومان به بهره برداری رسید.

رفیعی فرماندار هندیجان عنوان کرد:حمایت از پروژه های تولیدی که موجب اشتغال زایی می شود از اولویت های اصلی دولت می باشد.


وی با اشاره به افتتاح ساختمان مرغداری در هندیجان بیان کرد:از اقدامات خوبی که موجب اشتغال زایی شده افتتاح پروژه ساختمان مرغداری ۲۰هزار قطعه ایی به مساحت ۱/۵هکتار در هندیجان است که این پروژه در روند توسعه اقتصادی شهرستان مفید و تأثیر گذار است.

خبرنگار هندیجان محمدرضاشعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها