خبرگزاری بسیج: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، سلامت و امنیت را دو اقدام شاخص دولت یازدهم دانست و افزود: امنیت امروز حاصل سیاست خارجه دولت و تعامل آن با کشورهای مختلف است.
کد خبر: ۸۷۳۶۳۶۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ شهیندخت مولاوردی در آیین بهره‌برداری از مجتمع بهزیستی فدائیان اسلام با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استان تهران در شهرستان ری، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا، اظهار داشت: سلامت و امنیت دو اقدام شاخص دولت یازدهم است.

وی افزود: امروز در کشور شاهد تغییر و تحول در حوزه سلامت هستیم، کاهش هزینه، ارتقای سطح سلامت و درمان و عدالت از جمله اقدامات برجسته دولت یازدهم در حوزه سلامت و درمان است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده امنیت را از دیگر اقدامات برجسته دولت یازدهم برشمرد و خاطرنشان کرد: امنیت امروز کشور حاصل سیاست خارجه دولت و تعامل آن با کشورها و برجام است که با همت دستگاه دیپلماسی دولت یازدهم و هدایت‌های مقام معظم رهبری صورت پذیرفت.

مولاوردی توسعه فرهنگی، اجتماعی و توسعه پایدار را از سیاست‌ها و شعارهای دولت یازدهم دانست و خاطرنشان کرد: اقدامات دولت یازدهم در حوزه آسیب‌های اجتماعی امیدوارکننده است و اظهار امیدواری کرد که با تقسیم کار در حوزه آسیب‌های اجتماعی که با هدف کاهش و کنترل آسیب‌ها صورت می‌گیرد در آینده شاهد گام‌های مؤثرتری در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در ارتباط با کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین تأکید معظم‌له در راستای نگاه ویژه به آسیب‌دیدگان اجتماعی، خاطرنشان کرد: دولت یازدهم اقدامات مؤثری در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی آغاز کرده است و امیدواریم با جلوگیری از موازی‌کاری و دوباره‌کاری برخی از نهادها و دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی در آینده شاهد اقدامات مؤثری در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

ارسال نظرات