خبرهای داغ:
فرماندار ملایر:

ورود سرمایه گذار کاهش تصدی گری دولت را به دنبال دارد

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه در دوره قبل و دوره اخیر تصدی گری متاسفانه به میزان 80 درصد رسید، گفت: ورود سرمایه گذار مهمترین نکته و ضروری‌ترین آن هست که تصدی گری دولت کاهش یابد.
کد خبر: ۸۷۳۶۳۵۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالظیم رضایی امروز در آیین کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه آب شهر ملایر اظهار داشت: امروز جمع شدیم تا ادامه خدمات را برای مردم فراهم کنیم.

وی افزود: اهمیت نیاز مردم به آب شرب برهمه روشن است و یکی از ضرورت‌های اولیه و اولویت‌ها است.

فرماندار ملایر تصریح کرد: در شهرستان ملایر با پیگیری و تلاش‌های انجام شده و سرمایه گذار خوبی که وارد عرصه شد، در سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت شاهد کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه آب شهر ملایر هستیم و این را به فال نیک می‌گیریم.

وی با بیان اینکه همه ساله پروژ‌ه‌های زیادی افتتاح می‌شود و امسال نیز طرح‌های مختلفی به بهره‌برداری رسید، ادامه داد: در دولت تدبیر و امید علاوه بر امید و نشاطی که در جامعه ایجاد شد امیدواریم به افق‌های روشنی نیز دست پیدا کنیم.

رضایی افزود: با توجه به مشکلات بسیاری که در حوزه های مختلف داشتیم از جمله حوزه اقتصادی، اتفاقات خوبی مانند جلب اعتماد سرمایه گذار را داشتیم که نمونه آن را در این پروژه شاهد هستیم و ورود سرمایه گذار مهمترین نکته و ضروری‌ترین آن هست که تصدی گری دولت کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه در دوره قبل و دوره اخیر تصدی گری متاسفانه به میزان 80 درصد رسید، گفت: امید است با حمایت‌های خوبی که صورت می‌گیرد ظرف مدت دو سال مشکل آب شرب شهرستان برای همیشه حل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار