خبرگزاری بسیج: مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه بهزیستی سازمان صد درصد تخصصی است، گفت: بیش از 12 هزار زن سرپرست خانوار زیر پوشش اداره کل بهزیستی استان تهران قرار دارند.
کد خبر: ۸۷۳۶۳۵۲
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ محمدرضا باقری در آیین بهره‌برداری از مجتمع بهزیستی فدائیان اسلام که با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در شهرستان ری برگزار شد، اظهار داشت: بهزیستی سازمان صد درصد تخصصی است که متأسفانه تاکنون حوزه توسعه اجتماعی این سازمان مغفول مانده است.

وی اظهار داشت: متاسفانه کسانی که در بهزیستی مسئولیت می گیرند حتی افراد رشته مرتبط هم نسبت به این بحث اطلاع کافی ندارند و بعد از یک سال کم کم توجیه می شوند و جا دارد که رسانه ها بویژه صدا وسیما که فراگیری بیشتری دارد نسبت به اطلاع رسانی در این زمینه تلاش کند.

 باقری با قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه بیان داشت: امید است اصحاب رسانه به ویژه رسانه ملی که در قانون حمایت از معلولان تأکید شده است که در هفته دو ساعت از برنامه‌های رسانه ملی به بخش بهزیستی و معلولان اختصاص یابد، تلاش بیشتری در پوشش اخبار بهزیستی و موضوعات مرتبط با معلولان داشته باشند.

وی تأکید کرد: کودکان، زنان، مردان و سالمندان از جمله جامعه هدف سازمان بهزیستی هستند. همچنین بیش از 60 درصد کارکنان بهزیستی استان تهران را زنان تشکیل می‌دهند و50 درصد کارکنان زن سازمان بهزیستی استان مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر از آن را دارند.

 

 

ارسال نظرات