نخستین جلسه کمیته تخصصی ازدواج با محوریت برنامه های هفته ازدواج در اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس تشکیل شد.
کد خبر: ۸۷۳۶۳۳۳
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان تهران، امروز نخستین جلسه کمیته تخصصی ازدواج با حضور نمایندگان ادارات ذیربط در اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس برگزار شد.

محمد سیفی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در حاشیه این جلسه که با محوریت برنامه های هفته ازدواج تشکیل شده بود، گفت: این جلسه با عنایت به درپیش بودن هفته ازدواج و با توجه به جلسه ستاد ساماندهی که هفته گذشته در فرمانداری پردیس با حضور معاونت اداره کل ورزش و جوانان آقای سرپرست، معاون اداره سیاسی انتظامی فرمانداری آقای بنیادی و دیگر مسوولین مربوطه برگزار شده بود، تشکیل شد.

وی ادامه داد: در آن جلسه مقرر شد که یک کمیته فرعی به مناسبت هفته ازدواج و با حضر دستگاههای ذی ربط و متولی تشکیل شود که این مهم امروز در اداره ورزش و جوانان شهرستان و با محوریت این اداره انجام شد.

سیفی افزود: این کمیته در خصوص برنامه های هفته ازدواج دو دستور کار داشت که یکی برنامه ریزی در خصوص برنامه های محوله هر دستگاه جهت اجرا در هفته ازدواج مطابق با دستورالعمل اجرایی وزارت ورزش و جوانان بود که به سمع و نظر همه دوستان رسید و دومین برنامه هم ارایه پیشنهادات و بررسی طرح تدبیر زندگی و لزوم مشاوره پیش از ازدواج زوجین در سطح شهرستان بود.

رییس اداره ورزش و جوانان با اشاره به اینکه نقطه نظرات حضار در جلسه جمع آوری، شناسایی و بررسی شده است، توضیح داد: در این جلسه مقرر شد جلساتی از این دست به صورت ماهیانه و مداوم با حضور نماینده ولی فقه در سطح شهرستان و زیر نظر حاج آقا توسلی شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: این جلسات با محوریت ازدواج آسان و مسایلی که به بحث مشکلات جوانان از جمله اشتغال می پردازد شکل میگیرد که امروز هم محوریت جلسه برنامه های هفته ازدواج بود.

سیفی با اشاره به اینکه نام روزهای هفته ازدواج مشخص شده است، تاکید کرد: برنامه های طول هفته به سمع و نظر دوستان رسید و مقرر شد که برنامه های دستگاههای ذیربط در این رابطه طی امروز و فردا به اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس ارایه شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس ابراز امیدواری کرد تا بتوان در بحث ازدواج در سطح شهرستان موثر و تاثیر گذار بود.

هفته ازدواج از اول ذی الحجه یعنی ۱۳ شهریور ماه آغاز شده و تا نوزدهم شهریور ادامه دارد.

ارسال نظرات