سردار حسین الماسی فرمانده لشکر 23خاتم الانبیاء سپاه استان تهران با خانواده‌ها ی شهدای مدافع حرم شهرستان قرچک دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۳۶۳۲۷
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹
خبرگزاری بسیج: صبح امروز ،سردار حسین الماسی فرمانده لشکر 23 خاتم الانبیاء و آقای حسین وجدانی،فرمانده حوزه ی بسیج علی بن ابی طالب،سازمان هوافضا و همراهان ،با خانواده های شهدای مدافع حرم شهرستان قرچک،مهدی قاضی خانی و سید احسان میر سیار دیدار کرده و از نزدیک حال انها را جویاشدند.
دیدار فرمانده لشکر 23خاتم الانبیاء،سردار حسین الماسی با خانواده‌ها ی  شهدای مدافع حرم شهرستان قرچک

در این دیدار همسر شهید قاضی خانی از خاطره ی شیرین دیدار رهبری ونهال کوچولو گفتند.سردار الماسی نیز در سخنان خود با اشاره به بیانات رهبری معظم که فرموده بودند ،شهیدی که در سوریه ،عراق در هر زمان و مکانی شهید شده باشد همانند این است که در جلوی حرم امام حسین ع ،شهید شده است چرا که اگر این شهیدان نبودند،اثری از حرم اهل بیت نبود،افزودند:کسی که زندگی و همسر و فرزندان به این کوچکی را بخاطر خدا و اهل بیت ع گذاشته و به یاری دین خدا میشتابد اجر عظیمی دارد.

سردار الماسی در پایان خطاب به همسر شهید قاضی خانی دعا کردند که انشا الله خداوند توفیق دهد تا شما بانوی بصیر و شجاع بتوانید این بچه ها را با سواد ،با بصیرت و ولایت مدار بار بیاورید که مانند پدرشان مایع مباهات اسلام و مسلمین باشند.
ارسال نظرات