علی مطهری در جریان بررسی حقوق‌های نجومی در مجلس شورای اسلامی در اقدامی تأمل‌ برانگیز...
کد خبر: ۸۷۳۶۲۵۹
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:

افشای فیش‌های حقوقی نجومی صدای خیلی ها را در اورد در این میان اما علی مطهری به شکل عجیبی سکوت کرد!با این حال سکوت علی مطهری فقط مختص فیش‌های نجومی مدیران دولتی بود و وی همچنان طبق روال سابق با اظهار نظر در خصوص اکثر مسایل روز کشور باز هم حاشیه آفرید! اخیرا نامه‌ی علی مطهری به وزیر دادگستری در خصوص فایل صوتی آیت‍‌ الله منتظری علاوه بر ذوق زدگی رسانه‌های حامی منافقین بازتاب گسترده و حواشی زیادی در داخل نیز داشت.

اعتماد از جمله روزنامه‌های زنجیره‌ای حامی دولت ضمن «تندرو» خطاب کردن نمایندگان ملت در دفاع از وکیل الدوله نوشت:« حاشيه‌هاي نامه علي مطهري به مصطفي پورمحمدي، وزير دادگستري درباره اعدام‌هاي سال 67 روز گذشته به صحن مجلس كشيده شد. عده‌اي از نمايندگان جبهه پايداري پاسخ‌هاي مطهري به اين تذكر را با هياهو قطع كردند و يكي از آنها هم با حركت به سمت جايگاه هيات رييسه شعار مرگ بر منافق سر داد. شعار مرگ بر منافق عليه كسي كه خودش قرباني رفتارهاي تروريستي منافقين است. با اين همه علي مطهري سخنانش را به پايان رساند. او تجربه‌هايي سخت‌تر از اين هم با نمايندگان تندرو مجلس داشته است. »

لازم به یادآوری است علی مطهری در جریان بررسی حقوق‌های نجومی در مجلس شورای اسلامی در اقدامی تأمل‌ برانگیز در حین تذکر وکلای ملت برای دفاع از حقوق مردم در قبال مدیران نجومی ، اخطار و تذکر آنها را دراین‌باره وارد ندانست و مکرراً میکروفن نمایندگان تذکردهنده پیرامون حقوقهای نجومی را قطع کرد.


ارسال نظرات