مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک:
مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: دومین کاروان زیارت اولی‌ها به استعداد دو دستگاه اتوبوس به همت سپاه ناحیه مقاومت اراک به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۳۶۲۵۱
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱

سرهنگ دوم پاسدار یعقوب قادری، مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک؛ با اشاره به اعزام دومین گروه زیارت اولی‌ها به همت سپاه ناحیه اراک به مشهد مقدس گفت: بیش از 40 نفز از زیارت اولی‌های شهرستان اراک که تاکنون برای آنها به لحاظ مشکلات مالی امکان زیارت در مشهد مقدس میسر نشده بود به همت سپاه ناحیه مقاومت اراک به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: تمام هزینه رفت و برگشت و اسکان به صورت رایگان خواهد بود، امسال سهمیه‌ای که برای شهرستان در نظر گرفته شده یک هزار نفر بوده که در مرحله اول اعزام‌ها 450 نفر به این سفر معنوی اعزام شدند.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: در طول مسیر و همچنین در مشهد مقدس فعالیت های متعدد فرهنگی و معنوی پیش بینی شده از جمله برنامه‌های اجرایی در این سفر برای زائران خواهد بود.

قادری در ادامه گفت: آشنایی با فرهنگ و آداب زیارت، نقش دعا و نماز در سلامت جسم و روان، انس با قرآن، سبک زندگی اسلامی - ایرانی، حجاب و عفاف و مهارت‌های زندگی از اهداف این سفر معنوی – فرهنگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات