رحیم‌پور ازغدی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

ولنگاری سیاسی مدیران کشاورزی و دامداری

رحیم‌پور خاطر نشان کرد: ولنگاری و هرزگی در برخی مدیران کشاورزی موجب شده است تا به جای اینکه به گفته رهبری معظم حرکت جهادی در کشاورزی داشته باشیم حرکتی سیاسی داشته باشند نه تولیدی.
کد خبر: ۸۷۳۶۲۴۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
حیدر رحیم‌پور ازغدی نویسنده منتقد انقلابی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: اگر مدیران رشته های مختلف کشاورزی و دامداری به مانند مدیران بخش صنایع و رشته پزشکی کاردان بودند و کار هم می‌کردند کشاورزی کشورمان می‌توانست جهشی مناسب انقلاب اسلامی داشته باشد.

وی با بیان اینکه رشته کشاورزی هم همچون علوم اجتماعی و انسانی فلج شده است افزود: رشته کشاورزی در دانشگاه‌ها در جا می‌زند و واپس‌گرا گشته  لذا نتوانسته در تولید هر گونه محصول کشاورزی در جهان نمونه و آبرویی برای مکتب باشد.

رحیم‌پور خاطر نشان کرد: ولنگاری و هرزگی در برخی مدیران کشاورزی موجب شده است تا به جای اینکه به گفته رهبری معظم حرکت جهادی در کشاورزی داشته باشیم حرکتی سیاسی داشتهباشند نه تولیدی.

وی اذعان داشت: مردم نباید اجازه دهند سیاستمدارانی بر کرسی سیاستگزاری و مدیریت و طراحی ساختار کشاورزی و دامداری مسند نشین شوند که نیاز مواد غذایی کشورمان از کشورهایی تامین شود که به اندازه یک استان کشورمان نیستند! و آنها برای کشورمان با دارا بودن چهار فصل آب و هوایی و تاکیداتی که به شغل کشاورزی در میان مکتب مان شده اشت خوراک غذایی برای ایران را تهیه کنند؟!

ارسال نظرات
آخرین اخبار