فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک از فراخوان و رزمایش گروهان‌های عاشورای پایگاه محور شبانه حوزه مقاومت شهدای بدر و حوزه مقاومت شهید بهشتی سپاه ناحیه مقاومت اراک از 12 شهریورماه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۶۲۴۲
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمدرضا رضایی از فراخوانی گروهان‌های عاشورا پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه مقاومت شهرستان اراک خبر داد و گفت: بسیجیان باید هر لحظه آماده دفاع از منطقه استحفاظی خودشان باشند و در هیچ زمانی از تحرکات دشمن غفلت نکنند.

وی افزود: دشمن در عین هوشیاری، همیشه به فکر ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است در این راستا فراخوان و رزمایش گروهان‌های عاشورای پایگاه محور به منظور ارتقاء آمادگی نیروهای بسیجی برای دفاع از حوزه استحفاظی خود در مقابل خطرات احتمالی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: هفته گذشته سه گروهان در این رزمایش حضور داشتند و شب جمعه این هفته و روز جمعه نیز این رزمایش به مدت یک شب با حضور بسیجیان برگزار می‌گردد؛ شرکت کنندگان در این رزمایش ضمن حضور در نماز جماعت از کلاس‌های تاکتیک، عملیات و کلاس‌های سیاسی استفاده خواهند کرد.

وی افزود: رزم و پیاده‌روی شبانه از جمله فعالیت‌های دیگری است که بسیجیان در آن حضور پیدا می‌کنند.

پاسدار رضایی برگزاری این رزمایش‌ها را در راستای فرمایشات مقام‌معظم رهبری دانست و گفت: این رزمایش‌ها در راستای فرمایشات مقام‌معظم رهبری برای دفاع از کشور است؛ برگزاری چنین رزمایش‌هایی در دستور کار پایگاه‌های مقاومت بسیج و حوزه مقاومت قرار گرفته تا به آمادگی بیشتر این گروهان و گردان عاشورا کمک کند.

وی افزود: شب جمعه حوزه مقاومت شهدای بدر اراک و شب شنبه نیز حوزه شهید بهشتی سپاه ناحیه مقاومت اراک در این رزمایش شبانه حضور خواهند داشت؛ همچنین تا پایان فصل تابستان هر هفته سه گروهان عاشورا از هر حوزه شرکت خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات