خبرهای داغ:
قائم‌مقام جمعیت رهپویان با بیان اینکه در هفته دولت بزرگ‌ترین وظیفه دولت ارائه گزارش عملکرد است، گفت:اصلاح‌طلبان در روز اول این هفته دروغ نجومی املاک شهرداری را مطرح و با حقوق‌های نجومی تشابه‌سازی می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۳۶۱۹۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، پرویز سروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان با بیان اینکه اصلاح‌طلبان به این نتیجه رسیده‌اند که دولت در سراشیبی سقوط محبوبیت قرار گرفته است، اظهار داشت: چون دولت نتوانسته به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کند، اصلاح‌طلبان به دنبال حاشیه‌سازی برای مشغول کردن ذهن مردم به موضوعات حاشیه‌ای هستند.

وی افزود: در هفته دولت که بزرگ‌ترین وظیفه دولت ارائه گزارش عملکرد سه سال گذشته است ولی در روز اول این هفته مسئله املاک شهرداری را مطرح و آن را با حقوق‌های نجومی تشابه‌سازی می‌کنند.

سروری ادامه داد: اصلاح‌طلبان به دنبال این هستند که دروغ‌های نجومی را به‌جای حقوق‌های نجومی در ذهن مردم بکارند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نوک پیکان این دروغ‌ها، نمایندگان شورای شهر هستند، تصریح کرد: کسانی که در پیشانی مبارزه با این سوءاستفاده‌های مالی بوده‌اند، مورد اتهام قرار می‌گیرند و با اتهامات واهی جنجال‌سازی می‌شود.

سروری افزود: شخصیتی که بخش مهمی از عمر خود را در زندان رژیم بعث سپری کرده و امتحان خود را پس داده و همچنین در عرصه‌های پزشکی، شورای شهر و... فعال بوده است را ناگهان موردهجوم قرار می‌دهند و وقتی او در پاسخ اسنادی منتشر می‌کند، بر دروغ‌های خود اصرار می‌ورزند.

وی با اشاره به تخریب چهره‌های ملی توسط اصلاح‌طلبان در جریان این فضاسازی‌ها، اظهار داشت: ورزشکاری که در سال 2008 قهرمان شده و وعده واگذاری واحد مسکونی به او داده شده است، ناگهان در لیست سیاه قرار می‌گیرد چون با آنها همکاری نکرده است. به خانم کیمیا علیزاده به عنوان یک قهرمان ملی یک واحد مسکونی توسط استاندار واگذار شد. آیا درست است که در آینده به او تهمت چپاول بزنند؟

قائم‌مقام جمعیت رهپویان ادامه داد: یک نفر از نمایندگان شورای شهر چون منزل مسکونی نداشته، در خانه سازمانی شهرداری مستقر بوده، ولی به او تهمت زده‌اند، در صورتی که او نیز اسناد خلاف این ادعاها را ارائه کرده است.

سروری ادامه داد: خانم نماینده‌ای به علت اینکه به آنها رأی نداده، مورد تهدید قرار گرفته و مجبور شده خانه‌اش را تغییر دهد و او را نیز به همین دلیل در لیست سیاه خودشان قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه اعلام می‌کنند در برداشت غیرقانونی یک میلیون مترمربع به افراد خاص تعلق گرفته است، گفت: این ادعا درحالی است که شهرداری به 103 تعاونی وابسته و غیروابسته به خود، امکانات و زمینی واگذار کرده که یکی از این تعاونی‌ها بالای 5 هزار عضو دارد. همچنین فقط 40 درصد این اراضی واگذارشده مسکونی هستند و باقی اراضی نیز خیابان، کوچه و سایر امکانات شهری را شامل می‌شوند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: آیا 103 تعاونی که این تسهیلات را گرفته‌اند و 33 هزار نفر از کارمندان شهرداری که خانه‌دار شده‌اند، افراد خاص هستند؟

سروری در پایان با بیان اینکه مسئله حقوق‌های نجومی یک مسئله ملی است و نباید با نگاه جناحی به آن پرداخته شود، تصریح کرد: این دروغ نجومی در هفته دولت برای خروج چپاول‌گران بیت‌المال از اتهامی است که به خاطر دریافت حقوق‌های نجومی متوجه آنها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها