نماينده بعثه مقام معظم رهبري درعراق:

حكام سعودي، مصداق واقعي صد عن سبيل الله شده اند

نماينده بعثه مقام معظم رهبري درعراق در گردهمايي روحانيون در شهر كربلا، آل سعود را مصداق واقعي صدعن سبيل الله خواند و تاكيد كرد،به زودي خون و مظلوميت شهداء تشنه لب منا، دامان آنان را خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۷۳۶۰۹۸
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پايگاه خبري حج، حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني نماينده بعثه مقام معظم رهبري درعراق درگردهمايي روحانيون در شهر كربلا گفت: طبق نص قرآن كريم مسجدالحرام را خداوند براي عموم مردم قرار داده است و اختصاص به، حكام آل سعود ندارد.

وي افزود: هم سوءمديريت وهم سوء استفاده حكام آل سعود در اداره حرمين شريفين بركسي پوشيده نيست، آن ها علاوه بر اين كه از سوء مديريت و ناتواني خود عذرخواهي نمي كنند، بلكه گردن كشي هم مي كنند.توجه ندارند كه طبق وعده الهي در قرآن كريم مبني براينكه صد كننده ازمسجد الحرام، دچار عذاب اليم مي شود و بدون شك مظلوميت شهداي تشنه حادثه منا دامان آنان را خواهد گرفت.

وي تصريح كرد: امروز در تاريخ از جنايتكاران مانند يزيد به جز لعنت نامي از آن ها برده نخواهد شد، به دستور او كعبه را به آتش كشيدند. آل سعود هم كه مانع حجاج از رفتن به حج مي شود، سرنوشت شومي را خواهد داشت.

وي خاطرنشان كرد: سعودي ها به جاي حل مشكلات زائران خانه خدا، مانع تراشي مي كنند. آنان ابزار دست صهيونيست ها و آمريكايي ها شده اند و منويات دشمنان را اجرا مي نمايند. به جاي تامين منافع مسلمانان، منافع استكبار را تامين مي كنند. با پول زائرين خانه خدا تسليحات جنگي خريداري مي كنند و زنان و كودكان بي گناه يمن و سوريه را به خاك وخون مي كشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار