خبرهای داغ:
معاون آب و فاضلاب روستایی قم با بیان اینکه ۶ پروژه آبی تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، گفت: ۲۴ میلیارد تومان برای آب روستایی اختصاص پیدا کرده و آب و فاضلاب روستایی در حال آب‌رسانی به ۳۷ روستای استان قم است.
کد خبر: ۸۷۳۶۰۳۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
۲۴ میلیاردتومان برای حل مشکلات آب روستایی قم اختصاص یافت
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سعید راد در گفت و‌گو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای رفع مشکلات آب روستایی استان قم اظهار داشت: 22 پروژه نیمه تمام در حوزه آب در استان قم وجود دارد که نیازمند اعتبارات است. اعتبارات مصوب برای رفع مشکلات آب روستایی استان 47 درصد است و مشکلات زیادی برای آب‌رسانی وجود دارد.

معاون آب و فاضلاب روستایی استان قم با بیان اینکه 24 میلیارد تومان برای آب روستایی اختصاص پیدا کرده است، بیان کرد: آب و فاضلاب روستایی در حال آب‌رسانی به 37 روستای استان قم است و همه تلاش ما این است که این مایه حیات حتی یک ساعت هم قطع نشود.

وی با اشاره به کمبود آب قم عنوان کرد: با توجه به  خشکسالی موجود روستاهای استان با کمبود آب روبه‌رو هستند و برخی مواقع با قطعی آب روبه‌رو می‌شوند اما همه تلاش خود را برای رفع این مشکل انجام می‌دهیم.

معاون آب و فاضلاب روستایی قم با بیان اینکه در اکثر روستاهای قم مصرف بی‌رویه آب انجام می‌شود، گفت: با توجه به خشکسالی‌های اخیر نیازمند صرفه جویی هستیم و باید اطلاع‌رسانی شود که برنامه‌ریزی صحیح برای مصرف آب صورت بگیرد.

راد  با بیان اینکه شهر قم دارای روستاهایی است‌که مشکلات اساسی دارند، اظهار داشت: مسئولان استان قم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای رفع این مشکل اقدامات مناسبی انجام دادند.

وی با بیان اینکه 6 پروژه آبی در هفته دولت به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: 6  پروژه آبی دیگر تا پایان سال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها