سردار باقرزاده:

مراسم بزرگ برائت از مشرکین با حضور ۱۱۰ شهید دوران دفاع مقدس برگزار می شود

شهیدان برائت از مشکرین می‌آیند و مراسم برائت از مشرکین همزمان با زمزمه دعای عرفه در جای جای میهن اسلامی با حضور شهیدان تازه تفحص شده و تعدادی از شهدایی که هنوز شناسایی نشده‌اند، برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۳۶۰۲۱
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج، سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با تسنیم، با اعلام این خبر گفت: با توجه به خباثت آل سعود در محروم کردن مردم مسلمان و انقلابی ایران در حج ابراهیمی امسال و با عنایت به اینکه حج بدون برائت از مشرکین معنا ندارد، به پاس بزرگداشت امام و شهیدان و جمله تاریخی امام خمینی(ره) که فرموده بودند: «ای نشستگان در کنار خانه خدا به ایستادگان در برابر آمریکا و سایر ابرقدرت‌ها دعا کنید»؛ و با توجه به اینکه شهیدان همگی کسانی بودند که ایستادند و سینه سپر کردند، مراسم برائت از مشرکین همزمان با زمزمه دعای عرفه در جای جای میهن اسلامی با حضور شهیدان تازه تفحص شده و تعدادی از شهدایی که هنوز شناسایی نشده‌اند برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم برائت از مشرکین با حضور این شهیدان که 110 شهید هستند در استان‌ها و شهرهای بزرگ کشور برگزار خواهد شد. این شهیدان آماده‌اند تا در کنار مردم همزمان با دعای عرفه فریاد برائت از مشکران را سر دهند.

ارسال نظرات