هدایت الله خادمی با بیان اینکه کارت سوخت بدون اطلاع نمایندگان از مجلس عبور کرد افزود: درباره کارت سوخت، تقریبا کسی متوجه نشد چه برنامه‌ای اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۶۰۱۱
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

 هدایت الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه کارت سوخت، سوخت یا نسوخت اظهار داشت: درباره کارت سوخت، تقریبا کسی متوجه نشد چه برنامه‌ای اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه کارت سوخت بدون اطلاع نمایندگان از مجلس عبور کرد افزود: برخی از دولتمردان کارت سوخت را بدون اینکه نمایندگان مجلس مطلع شوند از مجلس رد کردند.

خادمی در ادامه بیان داشت: اعتقاد نمایندگان مجلس در کمیسیون انرژی، باقی ماندن کارت سوخت است و با حذف  کارت سوخت مخالفت کرده‌اند و باقی ماندن کارت سوخت اعتقاد بسیاری از نمایندگان مجلس است.

عضو کمیسیون انرژی اذعان داشت: دولتمردان کارت سوخت را بدون هماهنگی و بررسی قبلی نمایندگان مجلس به صحن علنی آوردند و ادعای حذف کارت سوخت را داشتند که این روش غیر منطقی است و باید مراحلی را طی می‌کردند اعم از اینکه به فراخور موضوع را در مجلس طرح و اعلام کرده و پس از آن فرصتی را در اختیار مجلس تعیین کرده تا بتواند بر روی کارت سوخت بررسی و نظرات کارشناسی ارائه دهد.

خادمی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مبنی بر اینکه تعیین تکلیف قطعی کارت سوخت چه زمانی است گفت: بنده هم ابراز بی‌اطلاعی دارم، شاید در قبل هفته آخر کاری مجلس قبل از تعطیلات است مشخص گردد.

ارسال نظرات