بدری گفت: حق ورزش ما خیلی بالاتر از این است مقامی که ورزشکاران عزیز ما در المپیک ریو کسب کردند فقط با تلاش انفرادی خودشان بود نه برنامه ریزی مسئولان.
کد خبر: ۸۷۳۶۰۱۰
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

صدیف بدری عضو فراکسیون ورزش و نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به ضعف کاروان اعزامی المپیک 2016 و کسب مدال های کمتر با وجود تعداد بالای ورزشکاران کشورمان در این دوره اظهار داشت: به نظر می رسد دلیل این موضوع بی برنامگی و عدم برنامه ریزی متولیان امر برای ورزشکاران بود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات وزیر ورزش مبنی براینکه "حد ورزش ما همین است" گفت: حق ورزش ما خیلی بالاتر از این است مقامی که ورزشکاران عزیز ما در المپیک ریو کسب کردند فقط با تلاش انفرادی خودشان بود نه برنامه ریزی مسئولان؛ برنامه نداشتن متولیان امر برای موفقیت ورزشکاران موجب عملکرد ضعیف در المپیک شد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در خاتمه بیان داشت: اینگونه اظهار نظر ها درباره حد و حدود ورزش ایران قطعاً انگیزه ورزشکاران ما را گرفت و تمام زحمت ها و تلاش های آنان را هدر داد؛ لذا بهتر است مسئولان به جای اینگونه صحبت کردن ها برای موفقیت هر چه بیشتر ورزشکاران برنامه ریزی کنند.


ارسال نظرات