نماینده مردم سراوان در گفتگو با «بسیج»:

دولت برای حقوق نجومی‌ها از مردم عذر خواهی کرد ولی کافی نیست

محمد باسط دورازهی گفت: شخص دکتر روحانی هم عذرخواهی از مردم کرد و به همه اعلام کرد تنها کاری که از ما بر می‌آید فقط عذر خواهی از مردم است ولی این کافی نیست و جدیت بیشتری را می‌طلبد.
کد خبر: ۸۷۳۵۹۷۰
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

 محمد باسط دورازهی نماینده مردم سراوان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:  دولت باید در اولین فرصت ممکنه اقدامات جدی و مقابله صریح،سریع و شدید با حقوق نجومی‌ها را  انجام دهد هر چند دولت تلاش خود را کرد و شخص دکتر روحانی هم عذرخواهی از مردم کرد و به همه اعلام کرد تنها کاری که از ما بر می‌آید فقط عذر خواهی از مردم است ولی این کافی نیست و جدیت بیشتری را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه حقوق 800 میلیون تومانی برای چه خدماتی از بیت المال برداشت کردند افزود: دولت باید مشخص کند دلیل اینکه حقوق‌هایی با مبلغ 800 میلیون تومان تا حداقل 50 میلیون تومانی دریافت کرده‌اند در ازای ارائه چه خدمات و فعالیت‌هایی بوده است؟!

دورازهی در ادامه بیان داشت: حقوق نجومی‌ها در کشوری زندگی می‌کنند که جوانان فارغ التحصیل بیکار را در اطراف خود مشاهده نکرده‌اند و این در حالی است که جوانان در پی دریافت حقوق 500 هزار تومانی از هفت خوان رد می‌شوند باید مساله حقوق نجومی‌ها به زودی حل شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات افزود: دولت با اراده‌ای قوی‌تر بویژه در سال آخر خود حرکت کند و درصدد این باشند تا نارضایتی مردم از فیش های نجومی را به دست آورند، مردم جامعه در صورتی راضی  ،خشنود و امیدوار خواهند شد که قوانین مانع از برداشت بیجا و بی هدف از بیت المال  توسط مدیران شود.

ارسال نظرات