رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود گفت: مسابقات مختلف ورزشی به مناسبت هفته دولت در ادارات شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۵۹۵۳
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
محمدمحمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری مسابقات دارت اظهار کرد: مسابقه دارت به مناسبت هفته دولت به همت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود برگزار گردید.

وی افزود: این مسابقه با همکاری و زیر نظر هیات انجمن های ورزشی شهرستان شاهرود در مکان سالن ورزشی اداره جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود برگزار شد.

محمدی خاطر نشان کرد: در این مسابقه 52 نفر از پرسنل اداره شرکت که در بخش آقایان، زنگنه، ثابتی نژاد و حاج صفری مقام های اول تا سوم را کسب نمودند و در بخش بانوان، خانم ها شهیدی، اشرفی و امینیان به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی افزود: نفرات برتر برای شرکت در مسابقات دارت بین ادارات شهرستان انتخاب گردیدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود با اشاره به برگزاری مسابقات دارت به مناسبت هفته دولت در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهرود گفت: این مسابقه در محل اداره بنیاد شهید توسط هیات انجمن های ورزشی شهرستان شاهرود برگزار شد.

وی بیان کرد: در این مسابقه 24 نفر از کارکنان مرد و 10 نفر از کارکنان خانم شرکت که در پایان در بخش بانوان، خانم ها عامری، جلالی و رجبی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب و در بخش آقایان به ترتیب آقایان صادقی، رجبی و خداوردی اول تا سوم شدند.

محمدی با اشاره به برگزاری مسابقه دارت در اداره آب و فاضلاب ادامه داد: مسابقات دارت با همکاری هیات انجمن های ورزشی شاهرود و اداره ورزش و جوانان در محل اداره آب و فاضلاب شاهرود برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقه 42 نفر شامل 12 نفر در بخش بانوان و 30 نفر در بخش آقایان شرکت کردند که در بخش بانوان خانم ها آشوری، پروانی و خراسانیان اول تاسوم شدند و در بخش آقایان، کرمانی، عامری و عرب عامری اول تا سوم شدند.

حضور فعال سمن ها و بسیج ورزشکاران در غرفه اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود با گرامیداشت هفته دولت با اشاره به برپایی غرفه اداره ورزش و جوانان در نمایشگاه دستاوردهای سه ساله دولت تدبیر و امید در شهرستان شاهرود اظهار کرد: غرفه اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود یکی از غرفه های فعال و پرجمعیت در این نمایشگاه است که سمن های فعال در حوزه جوانان، بسیج ورزشکاران و هیئت های رزمی شامل هیأت کاراته، تکواندو، بوکس، ورزش های رزمی، جودو، ووشو و هیأت ورزش های روستایی و بازیهای بومی و محلی و هیئت پهلوانی و زورخانه ای در این غرفه حضور فعال دارند.

وی افزود: در این غرفه ورزشکاران به اجرای حرکات نمایشی و ورزشی و بازی ها و مسابقات بومی و محلی در بین بازدیدکنندگان می پردازند.

محمدی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای یکساله اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود در سه حوزه عملکرد ورزشی، جوانان و عمرانی به صورت بنر و پوستر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: گروه های ورزشی به اجرای حرکات نمایشی و فرم های رزمی پرداخته و هر یک از هیأت های رزمی به اجرای حرکات ورزشی و نمایشی می پردازند و هیأت ورزش های روستایی و بازیهای بومی و محلی نیز هر شب در همان ساعت اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی و اهدا جوایز ورزشی می نماید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود با اشاره به فعالیت های هیئت ها در غرفه ورزش و جوانان بیان کرد: هیأت تکواندو و کاراته شاهرود با حضور ورزشکاران و مربیان خود به ارائه فعالیت های ورزشی، فرهنگی و خدماتی مانند اجرای فرم(پومسه)،برگزاری مسابقه (کیوروگی)،شکستن اجسام (توسط پسران و دختران)، اجرای حرکات نمایشی دسته جمعی،نمایش فیلم های آموزشی و مسابقاتی، وزن کشی عموم با ترازوی دیجیتالی،نقاشی همزمان تصاویر شهدا، پخش بولتن اهم فعالیت های صورت گرفته طی چندسال اخیر از جمله برنامه های اجرا شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها