نماینده مردم سقز در مجلس در گفتگو با «بسیج»:
منتخب مردم در مجلس دهم گفت: گاهی اوقات افرادی که نه خون دلی خوردند و نه قدمی برای انقلاب برداشتند مورد تجلیل قرار می گیرند و کسانی که زحمات فراوانی کشیدند و همه مدیون این بزرگواران هستند در حاشیه می مانند.
کد خبر: ۸۷۳۵۹۳۲
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
حجت الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سقز در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت در مورد مسائل فرهنگی گفت: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است و بزرگان و علما و اندیشمندان تلاش های فراوانی کردند تا این انقلاب به وجود بیاید.

وی افزود: همراه این انقلاب زیرساختها و حرکات جهادی امام راحل باعث شد مردم به خیابانها بیایند و حکومت طاغوت را سرنگون کنند، امروز انقلاب ما مرهون فعالیت های دینی شهدا است شهدای ما راهمان کسانی تشکیل می دهند که در مساجد و پای منبرها بودند و در جلسات دینی و قرآنی شرکت می کردند امروز تجلیل از این شهدا یعنی تجلیل از بنیانگذاران و کسانی که زیر ساخت های این انقلاب را فراهم کرده اند.

حسینی کیا اظهار داشت: ولی متاسفانه در شرایط فعلی مشاهده می شود گاهی اوقات افرادی که نه خون دلی خوردند و نه قدمی برای انقلاب برداشتند مورد تجلیل قرار می گیرند و کسانی که زحمات فراوانی کشیدند و همه مدیون این بزرگواران هستند در حاشیه می مانند و این رسالت ما و دولتمردان را سنگین می کند که که کسانی که خدمات فرهنگی فراوانی برای انقلاب و مردم و این مرز و بوم داشتند را فراموش نکنیم.

نماینده مردم سقز در مجلس ادامه داد: این مسئله به فرموده رهبر معظم انقلاب خلاف حرکت فرهنگی عاقلانه است و اگر ما امروز از کسانی تجلیل کنیم که قدمی برای نظام برنداشته اند این خلاف مطالبات رهبری است اگر خودمان را ولایتمدار و پیرو اسلام و انقلاب می دانیم باید در این مسیر گام برداریم.

منتخب مردم در مجلس دهم افزود: اگر در این مسیر اشتباهی هم شده باید به سرعت جبران کنیم و به سمت کسانی برویم که برای انقلاب زحمت کشیدند و از اینها قدردانی صورت بگیرد.

ارسال نظرات