خبرهای داغ:
نماينده ولي فقيه در استان سمنان با تأكيد بر عدم تبعيض بين مردم در ارائه خدمات گفت: عدالت در پرداخت تسهيلات به مردم رعايت شود.
کد خبر: ۸۷۳۵۹۳۰
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بانکداری اسلامی خطاب به مدیران بانک مهر اقتصاد و مسئولین استان در ديدار با كاركنان بانك مهر اقتصاد استان سمنان گفت: با تسریع در کار و عدم تبعیض مردم را خوشحال کنید.

شاهچراغی با تاکید بر اینکه خدواند انسان ها را برای انجام دو کار آفریده است تصریح کرد: اول اینکه همه ما باید بنده و مطیع خداوند باشیم و اطاعت خداوند مقدم بر همه کارها است و وظیفه دوم بندگان خدا خدمت به دیگران است.

وی گفت: هر نوع خدمتی که بتواند گره ای از مشکلات مردم باز کند احسان است که این خدمات می تواند در قالب فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و غیره باشد و خدمات شما اقتصادی است و باید بدانید که پول خطرناک است و بسیاری از افراد در این راه زمین خورده اند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان راه نجات افراد را احتیاط عنوان کرد و خطاب به همه افرادی که در بانک ها مشغول به خدمت هستند هشدار داد تا با احتیاط حرکت کنند.

امام جمعه سمنان گفت: تبعیض در کار قائل نشوید و کارهای خداپسند و مردم پسند انجام دهید.

شاهچراغی با اشاره به اینکه عدم رضایت مشتریان عملی ضدانقلابی است گفت: هر کس که مردم را نسبت به نظام ناراضی کند کاری ضد انقلابی انجام داده است و باید مردم را به نظام و رهبری خوش بین کنید.

نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود بر پرداخت وام ها در جهت خوداشتغالی و اشتغال زایی تاکید کرد و افزود: اگر پرداخت وام ها در این زمینه باشد بهترین کار است.

وی همچنین تصریح کرد: در پرداخت تسهیلات نوبت ها را رعایت کنید و فرزندان و خانواده های شهدا و ایثارگران را در اولویت قرار دهید.

شاهچراغی در پایان گفت: بانک مهر اقتصاد یک روحانی دینی دارد که این کار بسیار خوب و پسندیده ای است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها