خبرهای داغ:
استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی و لزوم مقابله با آن گفت: در فضای مجازی هیچ خط قرمزی رعایت نمی‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۵۸۹۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸
عربستان زادگاه تروریسم وهابیت است/در فضای مجازی هیچ خط قرمزی رعایت نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله مکارم شیرازی عصر امروز در دیدار اعضای هیئت‌رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهارداشت: مجمع عمومی جامعه مدرسین وارد مرحله عمل شده که دعوت از اساتید حوزه علمیه اقدام بسیار خوبی است که باید تداوم داشته باشد.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه باید گروهی در مجمع عمومی جامعه مدرسین آسیب‌های حوزه‌های علمیه را بررسی کنند، بیان کرد: باید آسیب‌های سیاسی، اخلاقی و همچنین انحرافات اعتقادی مورد توجه اعضای مجمع عمومی جامعه مدرسین باشد وبرای رفع آن برنامه ریزی کنند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه نبابد اجازه داد دیگر فرهنگ‌ها بر حوزه غلبه کند، عنوان کرد: فرهنگ حوزه معنوی است و سنت‌های اصیل حوزه باید حفظ شود و وابستگی به مدرک‌گرایی وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت ایران در منطقه و جهان گفت: انقلاب اسلامی اعتبار کشور ما را بالا برد و امروز در دنیا حرف برای گفتن داریم.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: ملت ایران در منطقه حرف اول را می‌زند و دارای اعتبار و آبروست که این موضوع چیز کمی نیست و باید قدر این نعمت را بدانیم و در راستای حفظ این اعتبار اهتمام داشته باشیم.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه عربستان زادگاه تروریسم وهابیت است، گفت: تروریست یکی از بزرگترین خطرات برای جهان اسلام است که در راستای تخریب دین اسلام برنامه‌ریزی کرده و اقدامات گسترده‌ای انجام می‌دهد، وهابیت برای مقابله با ملت‌های اسلامی فعالیت می‌کند و امروز بلای اصلی دنیاست.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی و لزوم مقابله با آن افزود: در فضای مجازی هیچ خط قرمزی رعایت نمی‌شود و انواع توهین و انحرافات گسترش پیداکرده که ایجاد شبکه داخلی یکی از راهکارهای مناسب برای مقابله با آسیب‌های فضای مجازی است.

وی با بیان اینکه نمی‌توان از آسیب‌های فضای مجازی غافل شد، خاطر نشان کرد: نمی‌توانیم از این فضا غفلت کنیم و باید فکری کرد و خطرات و راه برطرف کردن آن‌ها را به مسئولان گفت و در این زمینه پافشاری کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها