خبرهای داغ:
فرماندارشهرستان البرز عنوان کرد:

معوقات کارگران از صاحبان صنایع به حداقل رسیده است

فرماندارشهرستان البرز عنوان کرد: امروز در شرایطی بسر می‌بریم که با همکاری دستگاه قضایی بیشتر پرونده‌های کارگری موجود در حال مختومه شدن هستند و معوقات کارگران از صاحبان صنایع به حداقل رسیده است.
کد خبر: ۸۷۳۵۸۸۲
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، رضا عسگری فرماندار شهرستان البرز در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب بخش مرکزی البرز گفت: امنیت و آرامش موجود در شهرستان حاصل تلاش عناصر تشکیل دهنده امنیت در انجام وظایف محوله بوده و هم‌اکنون هچ مشکل امنیتی در شهرستان وجود ندارد.

عسگری افزود: امروز قوای سه‌گانه و همه ارکان حکومت در سطوح مختلف ملی، استانی و شهرستانی دارای وفاق خوبی هستند و با رصد موضوعات تصمیمات مناسبی را اتخاذ می‌کنند که همین موضوع موجب شده تا علی‌رغم مشکلات اقتصادی شاهد کمترین تنش‌ها در جامعه باشیم.

وی ادامه داد: همدلی و همزبانی خوبی بین اعضای شورای ت‌أمین، نیروهای امنیتی و انتظامی وجود دارد که این موضوع در انتخابات گذشته به اوج خود رسید و با تمام چالش‌های موجود انتخابات با کمترین معظل برگزار و در موعد فانونی تأیید شد.

این مقام مسؤول با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی موجود درشهرستان البرز اظهار داشت: ۵ دهه از عمر مجموعه کارخانجات موجود در شهرستان می‌گذرد و در گذشته برنامه‌ریزی و مدیریت لازم در آنها وجود نداشته که همین موضوع مشکلاتی را بوجود آورده که می‌توان نمود آنها را در میزان ورودی پرونده‌های کارگری به شعبات حل اختلاف و دادسرا مشاهده کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان البرز عنوان کرد: امروز در شرایطی بسر می‌بریم که با همکاری دستگاه قضایی بیشتر پرونده‌های کارگری موجود در حال مختومه شدن هستند و معوقات کارگران از صاحبان صنایع به حداقل رسیده است.

عسگری ابراز داشت: معوقات ۸ ماهه  برخی واحدهای صنعتی با تلاش اعضای کمیسیون امنیت کارگری و دادگستری شهرستان البرز به ۲ ماه کاهش پیدا کرده و امیدواریم بتوانیم این معوقات را به ۱ ماه کاهش دهیم.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: علی‌رغم مشکلات کارگری موجود شاهد هستیم که هیچ گونه تجمعات اعتراضی در شهرستان برگزار نمی‌شود، زیرا کارگران شاهد تلاش مسؤولان این حوزه برای رفع مسائل آنان هستند و از اینکه مجموعه‌ای برای احقاق حقوق آنها تلاش می‌کند احساس آرامش می‌کنند.

وی ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند جلالی در طول مدت حضور در دستگاه قضایی شهرستان البرز بیان داشت: وی با خدمت صادقانه و رابطه نزدیک با جامعه خاطره خوبی را از خود در اذهان عمومی بجا گذاشته که پیام‌های تشکر مردم خود گواه بر این موضوع است.

عسگری در خاتمه بیان داشت: شهرستان البرز محلی است که می‌توان در آن به راحتی خدمت کرد، زیرا علی‌رغم تنوع قومیتی و بافت فرهنگی و اجتماعی موجود در اقشار مختلف همدلی و همراهی مدیران را شاهد هستیم.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها