جانشین قرارگاه خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران گفت: ما موقعی در نظام جمهوری اسلامی موفق خواهیم بود که درباره نفوذ، هوشیار باشیم و مراقبت كنيم که دشمن با ابزاری که در اختیار دارد بر ارکان نظام ما تسلط پیدا نکند و این مراقبت شبانه روزی است و نیاز به هوشیاری و بصیرت دارد.
کد خبر: ۸۷۳۵۸۴۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرتیپ دوم پاسدار سالار آبنوش در یازدهمین یادواره۲۱۲ شهید کارکنان دولت شهرستان شاهرود که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در گلزار شهدای شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یادو خاطره امام راحل و شهدای انقلاب و دفاع مقدس و یاد شهید رجایی و باهنر با بیان اینکه دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی از بدو تشکیل تاکنون ادامه داشته اظهار کرد: دشمنان ما تلاش دارند با نفوذ در بدنه انقلاب به نظام اسلامی ضربه بزنند و نفوذی هایی که از ابتدا وارد نظام شده اند ضربه های جبران ناپذیری به انقلاب اسلامی زده اند که نمونه آن شهادت نیروهای خدوم انقلاب از جمله شهیدان رجایی و باهنر است که به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

وی با اشاره به دیدگاه های تحلیلگران امروزی جهان نسبت به ایران افزود: برخی از تحلیلگران جهان ایران را ژاپن دنیای اسلام می دانند که می توان به پیشرفت های حاصله آن افتخار کرد و این اعتراف دنیای غرب به قدرت و نفوذ انقلاب اسلامی در دنیاست.

آبنوش با اشاره به اینکه برخی تحلیلگران در بدو پیروزی انقلاب اسلامی معتقد بودند که ایران به 1400 سال پیش بازخواهد گشت خاطر نشان کرد: با آغاز جنگ تحمیلی تحلیلگران بر این باور بودند که دیگر جمهوری اسلامی تاب مقاومت را نخواهد داشت و از هم فرو می پاشد؛ اما امروز شاهدیم ایران اسلامی در منطقه تنها کشوری است که ماهواره به فضا پرتاب می کند.

جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران تصریح کرد: ملت ایران اسلامی با وجود تحریم ها، جنگ تحمیلی، مشکلات عدیده داخلی نه تنها به زانو درنیامدند بلکه امروز به اذعان ۱۳۸ استاد دانشگاه آمریکایی که به اوباما نامه نوشتند و از پیشرفت های فناوری به خصوص در نانو و پزشکی ایران خبر دادند، ایران اسلامی روز به روز به تولیدات علمی دست پیدا می کند.

آبنوش ادامه داد: آمریکا نه تنها با ایران بلکه با مکتب اسلام مشکل دارد و اگر بنا بر ادعای این مستکبران ایران در موضع ضعف و فروپاشی است پس این همه تحریم، فشار، نفوذ، برنامه ریزی، هزینه های هنگفت برای چیست.

وی با بیان اینکه آمریکا قطعاً از قدرت ایران مطلع است؛ اظهار کرد: استکبار جهانی تمام هم و غم خود را برای کنترل ایران در منطقه قرار داده است و این نشان از اقتدار ماست و گرنه اگر کشوری شکست خورده و ضعیف در نزدشان بودیم قطعا ما را رها می کردند.

جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران عنوان کرد: ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه مایحتاج و نیازهایش را بدون وابستگی تولید می کند همانطور که در هشت سال دفاع مقدس و در دوران تحریم ها اینکار را کرده است و امروز در ردیف کشورهای هسته ای و موشکی و فضایی قرار دارد و این امر، همان عدم وابستگی و نیروی ایمان متخصصان داخلی است.

آبنوش ادامه داد: زمانی تکنولوژی پالایشگاه در اختیار چند کشور بود و اگر قرار بر ساخت پالایشگاهی در کشوری بود، عمال بیگانه که پول های هنگفتی هم دریافت می کردند، می بایست مدت ها مورد خواهش و التماس قرار گیرند و دست آخر نیز خارجی ها بدون اینکه حتی یک متخصص داخلی از آن کشور میزبان پایش را داخل پروژه گذاشته و از فناوری های ساخت پالایشگاه، موضوعی را بیاموزد، کار را به اتمام می رسانند و کشور را ترک می کردند وی تاکید کرد: به خود ببالید که امروز دانشمندان صنعت هسته ای و پتروشیمی ما با نیروی ایمان قادر به انجام همه امور هستند و این مهم در هوا فضا، هسته ای، پتروشیمی است که همه این دانشمندان زیر ۴۰سال سن دارند و با نیروی ایمان و اراده در سایه عشق به نظام سخت ترین فناوری ها از جمله پالایشگاه ها که تمام عمل شیمی، فیزیکی، ریاضی، مدیریت به شمار می آید را در اختیار خود دارند.

جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران با اشاره به ارتش سایبری و اهمیت آن در جهان امروز گفت: امروز ارتش سایبری در کنار ارتش های جهان جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و اگر روزگاری ارتش شامل نیروی دریایی، هوایی، زمینی و پدافند محسوب می شد، امروز نوع چهارم ارتش های دنیا یعنی ارتش سایبری وجود دارد که در برخی موارد، مخرب تر از تفنگ، توپ، تانک و هواپیما عمل می کند.

آبنوش تاکید کرد: بُرد ارتش سایبری بیش از هر سلاح دیگر است و اگر زمانی در جنگ ها دشمن مشخص بود و هدف نیز نمایان، امروز دشمن و ابزار او که همان فضای مجازی و فرهنگ است، شناسایی نمی شود.

وی ابراز کرد: ما موقعی در نظام جمهوری اسلامی موفق خواهیم بود که درباره نفوذ، هوشیار باشیم و مراقبت كنيم که دشمن با ابزاری که در اختیار دارد بر ارکان نظام ما تسلط پیدا نکند و این مراقبت شبانه روزی است و نیاز به هوشیاری و بصیرت دارد.

جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران با بیان اینکه ارتش سایبری ایران چهارمین ارتش سایبری دنیا است گفت: امروز اقتدار ایران در فضای مجازی و جنگ نرم نیز مورد اذعان دشمنان است و حتی امنیتی ترین لایه های مدیریت که مثال آن در پالایشگاه های نفتی عربستان دیده میشد، از نگاه تیزبین افسران جنگ نرم پنهان نمی ماند.

وی با تاکید بر حفظ هوشیاری و بصیرت اقشار مختلف مردم و مسئولین افزود: باید همه با اتحاد و همدلی تحت عنایات و راهنمایی های رهبر فرزانه انقلاب حرکت نماییم و نقشه راهی که ایشان ترسیم می کنند را دنبال نماییم تا در این مسیر و برپایی تمدن جهان اسلامی موفق باشیم.

آبنوش اقتدار ایران اسلامی را به برکت خون شهدا و مجاهدت ایثارگران و تبعیت از ولایت عنوان کرد و ادامه داد: شهدای و ایثارگران ما در ولایت ذوب بودند و توانستند با همین تبعیت کارهای بزرگ و محال را انجام داده و دشمن را منکوب و شگفت زده نمایند و امروز نیز باید همان راه را دنبال نماییم و از استقلال و آزادی و نظام انقلابی اسلام دفاع و جدا نشویم چرا که دشمن به دنبال این جدایی و انشقاق است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها