برگزاری مسابقات تنیس روی میز ویژه خواهران در سپاه دشتی

به مناسبت هفته دولت و بزرگداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی وباهنر، یک دوره مسابقات تنیس روی میز ویژه خواهران در سالن پینگ پنگ شهرستان دشتی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۵۸۲۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از دشتی ، محمد قائدی مسئول تربیت بدنی سپاه دشتی در جمع ورزشکاران خواهر به تأثیرات ورزش در زندگی اشاره کرد و گفت: بزرگترین تأثیر ورزش در زندگی این است که یاد بگیریم چطور با مشکلات زندگی مبارزه کنیم و بر مشکلات غلبه کرده و به راحتی تسلیم آنها نشوم.

قائدی افزود: ورزش در تصمیم‌گیری‌ها و نحوه زندگی و حتی در تعاملات خانواده ها با فرزندان نیز تأثیر بسزایی داشته است.

وی اشاره کرد: از آنجا که در ورزش برد و باخت بسیار ملموس و واقعی است و باید با آن کنار آمد، من فکر می‌کنم این باعث می‌شود که افراد یاد بگیرند که در مقابل برد باخت‌های پی در پی زندگی هم صبور باشند و با بالا و پایین آن کنار بیایند

فرمانده سپاه ناحیه دشتی نیز در این رابطه اضافه کرد: بانوان باید ورزش کنند، ورزش برای آینده آنها بسیار خوب است و تأثیرات مثبت بسیاری در روح و روان زنان بر جای می‌گذارد. زنانی که ورزش می‌کنند از نظر روانی قوی می‌شوند و من از تمام زنان می‌خواهم که ورزش را به صورت جدی دنبال کنند شاید الان متوجه تأثیرات آن نشوند؛ اما مانند آبی که قطره قطره جمع می‌شود، تأثیرات مثبت آن را در آینده خواهند دید.

سرهنگ علی غضنفری با بیان این مطلب که بعضی مواقع می‌بینیم که دوستان برای مسائل کوچک و بی‌اهمیت زندگی استرس می‌گیرند و ناراحت می‌شوند گفت: یکی از بزرگ‌ترین تأثیرات ورزش در زندگی این است که دیگر برای مسائل کوچک استرس نمی‌گیرم و ناراحت نمی‌شوم زیرا در مسابقات مختلف آنقدر استرس را پشت سر می گذاریم که دیگر استرس در مسائل دیگر زندگی به چشم نمی‌آید

لازم به ذکر است این مسابقات باشرکت 20نفر از خواهران ورزشکار انجام شد و به نفرات اول تا پنجم به رسم یاد بود هدایایی اهدا شد.

ارسال نظرات