نماینده مردم پاوه در مجلس در گفتگو با «بسیج»:
منتخب مردم در مجلس دهم گفت: مردم در زمینه مسائل فرهنگی مطالبات جدی دارند و حامی تفکرات و مطالبات رهبری هستند مسئولان در مورد حوزه فرهنگی کار و تلاش جدی داشته باشند تا شاهد این ولنگاری های بی حد و حصر نباشیم.
کد خبر: ۸۷۳۵۸۱۵
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
شهاب نادری نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت در مورد مسائل فرهنگی گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه به صورت ویژه بر روی مسائل فرهنگی تاکید می کنند و اخیرا هم که بحث ولنگاری فرهنگی را مطرح کردند و این نشان می دهد که ایشان چقدر نگران اوضاع فرهنگی جامعه هستند.

وی افزود: متاسفانه همه مسئولان به دنبال کارهای اقتصادی و سیاسی هستند و کسی به فرهنگ اهمیت نمی دهد ناراحتی رهبری از اوضاع فرهنگی بسیار جدی و به جا است چرا که فرهنگ ما روز به روز غربی تر می شود و مسئولان به این قضیه بی توجه هستند و کاری انجام نمی دهند.

منتخب مردم در مجلس دهم تاکید کرد: توقع می رود مسئولانی که به این اوضاع بد فرهنگی واقف هستند به صورت ویژه کار را شروع کنند دغدغه رهبر معظم انقلاب در خصوص فرهنگ بسیار زیاد است.

نماینده مردم پاوه در مجلس گفت: همیشه جریان هایی بوده اند که به دنبال خرابکاری هستند و از سوی دشمن هدایت می شوند تا وضعیت فرهنگی کشور را نابسامان کنند و متاسفانه بعضی از عوامل نفوذی آنها در سمت های مملکت هستند که دوست ندارند آرامش فرهنگی بر جامعه ما حکمفرما باشد و مخالف تفکرات رهبری و ولایت هستند.

نادری افزود: مردم در زمینه مسائل فرهنگی مطالبات جدی دارند و حامی تفکرات و مطالبات رهبری هستند بنابراین مسئولان باید به جای حاشیه سازی و جو دادن های بی فایده در مورد حوزه فرهنگی کار و تلاش جدی داشته باشند تا شاهد این ولنگاری های بی حد و حصر نباشیم.

ارسال نظرات