خبرهای داغ:
سید حمزه حیار گفت: سیستم روشنایی محور ماهشهر به سربندر به صورت موقت و جهت شناسایی معایب شروع شد که متاسفانه پس از آن تصادفی در مقابل ترانس اصلی روشنایی رخ داد که صدماتی را به سیستم وارد کرد.
کد خبر: ۸۷۳۵۷۴۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج ازماهشهر تاریکی مطلق مسیر پر تردد بندرماهشهر-سربندر یکی از مهمترین دغدغه های شهروندان هر دو شهر است که این تاریکی ها موجب بروز تصادفاتی هم در این مسیر شده بود.

پس از پیگیری های فراوان قرار شد که عملیان غیر صنعتی مسئولیت برقراری روشنایی در این مسیر را بر عهده بگیرد و پس از چندین بار انجام فعالیت و پس از چندین بار توقف در انجام عملیات، ماه گذشته روشنایی در قسمت های زیادی از جاده بر قرار شد.

اما این روشنایی به چند هفته هم نکشید و بعد از مدت کوتاهی مجدد تاریکی به مسیر برگشت.

این روشنایی چند روزه و قطع شدن آن مردم شهرستان را بازهم از برگشت نور به جاده ناامید کرد و در تماس هایی که گرفته می شد، این موضوع را مطرح می کردند.

سید حمزه حیار ، مدیر پروژه های عملیات غیرصنعتی در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص خاموشی بخشی از سیستم روشنایی محور ماهشهر به بندرامام گفت: سیستم روشنایی محور ماهشهر به سربندر به صورت موقت و جهت شناسایی معایب شروع شد که متاسفانه پس از آن تصادفی در مقابل ترانس اصلی روشنایی رخ داد که صدماتی را به سیستم وارد کرد.

وی افزود:هم اکنون برخی تجهیزات جدید به منظور جایگزینی تجهیزات آسیب دیده سفارش داده شده است که پس از تهیه ،توسط پیمانکار مربوطه نصب خواهد شد و سیستم روشنایی مجددا آغاز به کار می کند و به صورت کامل مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها