خبرهای داغ:
فرماندار هندیجان گفت:به منظور توسعه امکان رفاهی در روستاهای هندیجان پروژه بهسازی جداول و آسفالت خیابان روستای چم کنار به مناسبت هفته دولت با پیگیرهای دهیاری و اهالی این روستا به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۳۵۷۰۳
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ، مراسمات بهره برداری از پروژه های عمرانی و بهداشتی روستاهای هندیجان پیش از ظهر یکشنبه با حضور فرماندار ،امام جمعه و جمعی از مسؤولان محلی شهرستان واهالی روستاهای شهرستان برگزار شد.

سید مهران رفیعی در این مراسمات اظهار کرد:در روستای چم کنار با ۵۰خانوارپروژه بهسازی و زیرسازی  جداول ،  پیاده روی و آسفالت خیابان به مساحت  ۸۶۰۰متر با هزینه مبلغ ۲۵۰میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

وی افزود:واحد بیماری های خاص در ساختمان بهداشتی هندیجان جنوبی با همکاری هیأت ورزشی بیماری های خاص و شبکه بهداشت ودرمان افتتاح شد.

وی بابیان افتتاح پروژه ۴خانه بهداشت در روستاهای هندیجان گفت:خدمات رسانی به مناطق محروم روستایی از اهداف نظام مقدس اسلامی ایران است که پروژه  ۴خانه بهداشت محروم روستایی هندیجان هر کدام با هزینه مبلغ ۵۰میلیون تومان افتتاح شدند.

رفیعی فرماندار هندیجان عنوان کرد:با پیگیرهای مستمر و همکاری مسؤولان استانی در آینده شاهد افتتاح طرح های خدماتی بیشتری در هندیجان خواهیم بود.

وی با اشاره به بهره برداری از پروژه پارک روستای فیروز آباد بیان کرد:پروژه پارک روستای فیروز آباد از توابع هندیجان با هزینه مبلغ ۴۰میلیون تومان و نصب ۱۳پایه برق  به طول ۲۰۰متر و ۲۱چراغ با هزینه مبلغ ۱۵میلیون تومان به بهره برداری رسید.

خبرنگار هندیجان محمدرضاشعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها