زائرین عراقی در بازدید از یادمان شهدای مرصاد:

مدافعان حرم برای تجدید روحیه به راهیان نور می آیند

کاروان زائران عراقی متشکل از رزمندگان سپاه بدر و مدافعان حرم اهل بیت(ع) در کشورهای عراق و سوریه به منظور زیارت یادمان های دفاع مقدس غرب و شمالغرب در یادمان شهدای عملیات مرصاد حضور یافتند.
کد خبر: ۸۷۳۵۶۸۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۲
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، کاروان زائران عراقی متشکل از رزمندگان سپاه بدر و مدافعان حرم اهل‌بیت(ع) در کشورهای عراق و سوریه به منظور زیارت یادمان های دفاع مقدس غرب و شمالغرب در یادمان شهدای عملیات مرصاد حضور یافتند.

رفعت بن محمد، از فرماندهان سپاه بدر عراق انگیزه حضور زائران عراقی را برای این بازدید دیدن خوی وحشی استکبار و دشمنان عنوان کرد و افزود: در دیدارهایی که به همراه این کاروان از مناطق مختلف داشتیم به من می‌گفتند که فهمیدیم جنگ ایران چقدر هزینه داشته است و آمریکا و دیگر کشورهای خارجی چقدر پشتیبانی رژیم بعث را کرده‌اند. این زائرین ضمن دیدار از مناطق عملیاتی و رؤیت بازمانده‌‌های جنگ تحمیلی هشت ساله، با ایمان به فرهنگ مقاومت و شهادت به قصد یک سفر زیارتی عازم این مناطق شده اند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس به حفظ آرمان و ارزش های شهدا اشاره کرده و خاطرنشان کرد: صیانت از خون شهدا همچون صیانت از انقلاب اسلامی مقدس است.

وی افزود: ما در زمان جنگ چون از ارتش عراق و خود صدام بیزاری داشتیم به مقابله با آنها پرداختیم و به حرف امام خمینی (ره) لبیک گفتیم. 

رفعت بن محمد با یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس، حضور در راهیان نور را تجدید روحیه برای خود و همرزمانش دانست و گفت: به جوانان ایران و عراق توصیه می کنم مطیع و پیروی خط رهبری حضرت آیت الله خامنه ای باشند و راه شهيدان را ادامه دهند و فراموش نکنند که این شهيدان زحمات فراوانی برای حفظ اسلام و ایران کشیدند. من تا وقتی زنده ام پیرو خط رهبری هستم و به فرزندان خود هم وصیت کرده ام که راه امام را ادامه دهند.

این مدافع حرم اهل بیت(ع) با اشاره به وضعیت کنونی کشور عراق تصریح کرد: عراق در حال حاضر از نظر امنیتی خیلی ضعیف و آسیب پذیر می باشد ولی به لطف سردار سلیمانی جانی دوباره گرفته است. مردم ایران باید قدر امنیت کشورشان را بدانند و آگاه باشند که این امنیت و آرامش را زیر سایه رهبرمان آیت الله سید علی خامنه ای داریم.

گفت و گو از امیرحسین حاجیان_خبرنگار جهاد رسانه ای شهید رهبر_یادمان شهدای مرصاد
ارسال نظرات
آخرین اخبار