رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

كشف 140 كيلوگرم مواد مخدر از اعضاي يك باند در زنجان

140 كيلو ترياك از يك دستگاه خودرو در زنجان كشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۷۳۵۶۷۱
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجانبا اشاره به متلاشي شدن يك باند قاچاق مواد مخدر گفت: از اعضاي اين باند ،140 كيلو ترياك كشف و يك دستگاه خودرو توقيف شد.

سرهنگ مختار شير محمدي افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با همكاري پليس مبارزه با مواد مخدر استان هاي همجوار از فعاليت اعضاي يك باند قاچاق مواد مخدر مطلع و رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتي ، ماموران چندي پيش با اقدامات فني و پليسي موفق شدند دو عضو اصلي اين باند را با يك دستگاه تريلر كشنده در اتوبان" زنجان – قزوين " دستگير و در بازرسي از خودرو متهمان 106 كيلو ترياك كه به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود كشف كنند.

شير محمدي با اعلام اينكه متهمان با تشكيل پرونده از طريق مرجع قضائي به زندان منتقل شدند تاكيد كرد: ماموران در ادامه تحقيقات خود از اعضاي اين باند دريافتند كه مقدار قابل توجهي ترياك به صورت جاساز در داخل خودرو باقي مانده است .

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان تصريح كرد: پليس با استفاده از سگ هاي مواد ياب موفق شدند باقي مانده مواد مخدر را كه 34 كيلو گرم ترياك بوده ، از خودرو متهمان كه به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود كشف كنند.

سرهنگ شيرمحمدي با اشاره به اينكه با كشف اين مقدار مواد مخدر ديگر در مجموع از اعضاي اين باند 140 كيلو گرم ترياك كشف شد گفت: اقدامات قانوني در اين زمينه صورت گرفته است .

ارسال نظرات