معاون هماهنگي امور عمراني استانداری استان زنجان:

دوخطه نمودن راه آهن زنجان - تهران در سه فاز عملياتي

دوخطه نمودن راه آهن زنجان - تهران در سه فازعملياتي و طي 18 ماه آينده به بهره برداري خواهد رسيد.
کد خبر: ۸۷۳۵۶۷۰
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگي امور عمراني در مراسم بهره برداري همزمان گازرساني به 32 روستا و 49 مجتمع مسكوني و صنايع كه در روستاي سرخه ديزج شهرستان سلطانيه برگزار شد؛ با اشاره به اين موضوع كه قبل از روي كار آمدن دولت تدبير و اميد تنها 41 درصد از روستا هاي استان بهره مند از گازبودند كه اين ميزان هم اكنون به عدد 64 درصد رسيده است گفت: تا يكسال آينده شاهد بهره برداري تعداد بيشتري از طرحهاي گازرساني به روستاهاي استان خواهيم بود .

مهندس رحمتي طرحهاي عمراني افتتاح شده و كلنگ زني شده هفته دولت امسال را 535 مورد اعلام داشت و افزود: از اين تعداد 497 طرح به بهره برداري ومابقي عمليات اجرايشان آغار خواهد شد . كه مجموع اعتبارشان بالغ بر 10 هزار 455 ميليارد ريال ميباشد.

وي دوخطه نمودن راه آهن زنجان - تهران را از جمله طرحهاي مهم استاني برشمرد و اظهار داشت: اين طرح در سه فازعملياتي و طي 18 ماه آينده به بهره برداري خواهد رسيد.

رحمتي همچنين اظهار داشت :طي اين مدت 32 طرح سرمايه گذاري با اعتباري بيش از 8 هزار 216 ميليارد ريال به بهره برداري رسيدند

همچنین فرماندار شهرستان سلطانيه در اين مراسم گفت: در اين شهرستان 94 برنامه دراين ايام عملياتي شدند كه از اين ميان 64 طرح با اعتباري بالغ بر 12 ميليارد و يكصد ميليون تومان اجرايي شده است.

خالقي افزود: سلطانيه با توجه به اينكه 2/7 در صد جمعيت استان را داراست ولي اعتبارات هفته دولت امسالش 12 در صد كل اعتبارات هفته دولت را شامل مي شد.

وي اظهار داشت: 94 در صد روستاهاي شهرستان سلطانيه داراي گاز هستند كه با گازرساني به 2روستا كه به زودي انجام خواهد شد اين ميزان 97درصد خواهد شد .

گفتني است در اين مراسم كه بصورت نمادين در روستاي سرخ ديزج شهرستان سلطانيه برگزار شد بطور همزمان 32 روستا و 49 مجتمع مسكوني و ساختمان اداري و با اعتبار 370 ميليارد ريال بهره مند از گاز شدند .كه با اجراي شدن اين پروژها 2993 خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند

لازم به ذكر است، پيش از اين مراسم در روستاي باغ حلي نيز بطور همزمان 24 طرح هادي روستايي با اعتبار 5 ميليارد و 300 ميليون تومان به بهره برداري رسيد و كلنگ زني همزمان 10 طرح هادي روستايي آغاز شد.

همچنين با حضور مهندس رحمتي معاون هماهنگي امور عمراني 37186 مين واحد مسكوني مقاوم سازي شده روستايي استان در روستاي باغ حلي تحويل گرديد.

ارسال نظرات