مدیر کل امور روستایی استان زنجان:
در حال حاضر 635 روستای استان دارای دهیاری بوده که 98 درصد جمعیت روستایی را تحت پوشش قرار می دهد.
کد خبر: ۸۷۳۵۶۶۸
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل امور روستایی استان زنجان در مراسم افتتاح 261 پروژه دهیاری های استان در روستای تهم با بیان این مطلب که توسعه روستاها بعنوان مراکز مولد و تولید کشاورزی از دغدغه های اصلی دولت است گفت: توسعه روستاها نقش بسزایی در توانمند سازی و ایجاد اشتغال پایدار در کشور دارند.

فیضعلی محمودی دهیاریها را بازوان اجرایی شوراهای اسلامی روستاها عنوان نمود و افزود: در حال حاضر 635 روستای استان دارای دهیاری بوده که 98 درصد جمعیت روستایی را تحت پوشش قرار می دهد.

وی در خصوص اعتبارات جذب شده توسط دهیاری های استان اظهار داشت: از سال 92 که شروع فعالیت دهیاری های است، 18 میلیارد تومان اعتبار به 501 دهیاری استان تخصیص داده شده بود که این رقم با افزایش چشم گیر به 40 میلیارد تومان در پایان سال 94 رسیده است.

مدیر کل امور روستایی استان زنجان تجهیزات عمرانی و خدماتی را از جمله ابزارهای ضروری دهیاری های عنوان نمود و خاطر نشان ساخت: از نیمه سال 92 تا کنون 138 دستگاه انواع ماشین آلات عمرانی و خدماتی با صرف اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 500 میلیون تومان خریداری و در اختیار دهیاری ها قرار گرفته است.

ارسال نظرات