فرمانده انتظامي استان زنجان:

کشف کالاي قاچاق 153 ميلياردي در زنجان

انواع کالاي قاچاق به ارزش بيش از 153 ميليارد ريال طي پنج ماه گذشته در سطح استان کشف و ضیط شده است.
کد خبر: ۸۷۳۵۶۵۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: طي پنج ماه گذشته، ماموران انتظامي استان زنجان با اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا در سطح استان موفق به شناسايي چندين محل دپوي انواع كالاي قاچاق و توقيف 253 دستگاه خودروي حامل کالاي قاچاق شدند.

سردار عليرضا صالحي افزود: با اجراي اين طرح، انواع کالاي قاچاق از قبيل البسه، داروي غير مجاز و قاچاق، چاي خارجي، انواع مواد دخاني، انواع لوازم خانگي، لوازم آرايشي بهداشتي، کولر گازي، لوازم آشپزخانه و ساير اقلام ضد فرهنگي و قاچاق کشف شد.

اين مقام انتظامي به رشد 25 درصدي کشفيات کالاي قاچاق در سالجاري در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: ارزش ريالي کالاهاي قاچاق مکشوفه طي پنج ماه گذشته 153 ميليارد ريال برآورد شده است.

سردار صالحي با بيان اينکه 57 نفر قاچاقچي كه به صورت عمده اقدام به قاچاق مي كردند، دستگير شدند، تصريح كرد: 50 پرونده در اين راستا تشکيل و جهت رسيدگي به مراجع قضائي ارجاع داده شده است.

وي اظهار داشت: با همکاري گمرک و فرماندهي انتظامي استان زنجان مقدار قابل توجهي از كالاهاي قاچاق مکشوفه منهدم شدند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با بيان اينکه پديده قاچاق به اقتصاد کشور ضربه مي زند، خاطرنشان کرد: تمام سعي و تلاش پليس بر اين است با همکاري و همدلي مردم و ديگر سازمان هاي مرتبط بتواند اين پديده را به حداقل رسانده و آن را به صورت ريشه اي برطرف کند.

سردار صالحي در پايان با اشاره به اينكه استان زنجان در مسير ورود كالاي قاچاق به كشور قرار دارد تاكيد كرد: به منظور توليداشتغال و ايجاد كسب كار براي جوانان، پليس به جد در سطح استان با متخلفان اقتصادي و قاچاقچيان انواع كالاهاي قاچاق برخورد قاطع و قانوني مي كند.

ارسال نظرات