آخرین گفتگوی «بسیج» با مرحوم داود رشیدی:
این بازیگر سینما و تلویزیون معتقد بود که ریشه انقلاب اسلامی برگرفته از ارزش ها و رهنمودهاي قرآن كريم است و باید قدردان آن بود.
کد خبر: ۸۷۳۵۶۵۱
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مرحوم داود رشیدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در آخرین گفتگوی خود با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه قرآن، كتابي است كه پيامبر اكرم(ص) آن را در ميان مسلمان جهان به امانت گذاشته است گفت: قرائت قرآن کریم تاثيرات زيادي در آرامش روحي و رواني هر انسان مسلماني مي گذارد.
 
اين بازيگر سينما و تلويزيون با بیان اینکه ریشه انقلاب ما برگرفته از ارزش ها و رهنمودهاي قرآن كريم است و باید قدردان آن بود، خاطر نشان کرد: آموزش قرآن كريم در مساجد و كانون هاي فرهنگي در رده هاي سني مختلف نشان دهنده توجه به مفاهيم و آموزه هاي قرآني است.
 
وی تاکید کرد: در طول چند سال گذشته،‌ صداو سيماي جمهوري اسلامي ايران شبكه اي را به مباحث قرآني اختصاص داده است و هدفش،‌ ترويج فرهنگ قرآني و ايجاد انس قرآني در جامعه است.
 
رشيدي، استفاده از تكنيك هاي روز در ساخت فيلم هاي قرآني را عاملي براي تاثيرگذاري بيشتر در ميان نسل هاي امروزي دانست و گفت:‌ در ساخت فيلم هاي قرآني،‌بكارگيري از تكنيك هاي روز و فني سينمايي براي تاثيرگذاري بيشتر برروي مخاطب لازم است و فيلمسازان ما بايد از اين تكنيك ها بهره مند شوند.

بازيگر پيشكسوت سينما و تلويزيون خاطر نشان كرد قرآن،‌ كتاب مقدس مسلمانان است و وظيفه هر مسلمان اين است كه خودش مفاهميمش را بياموزد و آن را به ديگران بياموزد.

ارسال نظرات