رئیس بسیج جامعه زنان در گفتگو با «بسیج»:

دولت چشم خود را بر بی‎بندوباری ها بسته است

اصلانی گفت: دشمن روز به روز بر هجمه سنگین خود مبنی بر کوبیدن بر طبل بی حجابی می افزاید اما دولت به گونه ای رفتار می کند که گویا چشم خود را بر رواج بی بند و باری و بی حجابی بسته است.
کد خبر: ۸۷۳۵۶۵۰
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه اجرای قانون ترویج عفاف و حجاب در جامعه یک امر ضروری است، گفت: دولت ها مجری قانون هستند اما مشخص نیست که چرا برای اجرای قانون عفاف و حجاب تلاش نمی کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه دشمن روز به روز بر هجمه سنگین خود مبنی بر کوبیدن بر طبل بی حجابی می افزاید اما دولت به گونه ای رفتار می کند که گویا چشم خود را بر رواج بی بند و باری و بی حجابی بسته است و برای مقابله با برنامه ریزی های دشمن در جهت ترویج فرهنگ بی حجابی، کار تاثیرگذاری انجام نداده است.

اصلانی با بیان اینکه بخشنامه‌ای در مورد پوشش کارمندان در ادارات از سوی وزارت کشور ابلاغ شده استف افزود: متاسفانه علی رغم ابلاغ این بخشنامه، در این زمینه کار به خصوصی انجام نشد و معاونت امور زنان ریاست جمهوری باید در این زمینه پاسخگو باشد.

وی تاکید کرد: بحث حجاب و عفاف از اساسی‎ترین و بنیادی‎ترین مباحثی بوده است که از اول انقلاب مطرح بوده است. این بحث از ابتدا به‎عنوان یک مسئله بسیار مهم و اصلی برای نظام ارزشی ما وجود داشته است.

رئیس بسیج جامعه زنان در پایان خاطر نشان کرد: کار‎های فرهنگی در مقاطع مختلف انجام شده است، ولی به دلایل مختلف سیاسی و جنگ و... مسائل سیاسی روی کار‎های فرهنگی سایه انداخته است و طبیعتا نسبت به موضوع حجاب نیز به‎عنوان یکی از مسائل فرهنگی از ابتدا یک نگاه همه‎جانبه وجود نداشته است.
ارسال نظرات