افتتاح مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در کرج

مجتمع شیرین، مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست 5 تا 7 سال در کرج افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۳۵۶۰۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ مجید کرکی مدیر مسئول مجتمع شیرین ورئیس هیئت مدیره کودکان شیرین در حاشیه افتتاح این مجتمع به خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت:  هدف از برگزاری این مراسم را افتتاحیه مرکز مجتمع شیرین جهت نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست 5 تا 7سال است.

وی افزود: ظرفیت استاندارد این مرکز 20 نفر است و در حال حاضر 10 نفراز کودکان 5 تا 7 سال در این مرکز حضور دارند و در هفته آینده 5 نفر دیگر هم به این تعداد فرزندان اضافه خواهد شد.

میری معاونت مشارکت های مردمی خیریه کودکان شیرین گفت: با آورد این بچه ها به این مکان باعث میشویم از آینده و تربیت بهتری برخوردارشوند و با یاری خداوند و کمک و همیاری همدیگر بتوانیم این مکان را راه اندازی کنیم و آن طور که این بچه ها لایق آن هستند به آنها رسیدگی شود.

میری خاطر نشان کرد: این بچه ها درست است پدر و مادر ندارند ولی اگر خدا کمک کند پدر و مادر های زیادی دارند اگر بتوانیم به این بچهها کمک کنیم همه میتوانیم پدر و مادر باشیم.

گفتنی است در این مراسم دکتر بیات رئیس سازمان بهزیستی استان البرز، دکتر صفایی رئیس بهزیستی شهرستان کرج، خانم سرفرازی معاون استاندار، و نماینده دفتر آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج در این مراسم حضور داشتند.

خبرنگار بسیجی: مشکی 


ارسال نظرات
پر بیننده ها