حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با «بسیج»:

مذاکره‌کنندگان، تروریستی‌بودن جنبش مقاومت را امضا کرده‌اند!

ترقی گفت: شرط هایی که برای همکاری با بانک های جهانی برای ما می گذارند در راستای تحقق برجام 2 و 3 و... است.
کد خبر: ۸۷۳۵۵۹۶
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات وزیر خارجه مبنی بر اینکه "اگر بانک های علاقمند به همکاری با جمهوری اسلامی ایران، نگران برخی رفتارهای منفی آمریکا باشند، ما آمادگی داریم از بخش ویژه نظارت بر تحریم ها در خزانه داری آمریکا یک نامه آرامش بخش بگیریم تا بتوانند با ایران ارتباط داشته باشند!" اظهار داشت: شرط هایی که برای همکاری با بانک های جهانی برای ما می گذارند در راستای تحقق برجام 2 و 3 و... است.

وی افزود: غربی ها در توافقی که تحت عنوان مبارزه با پولشویی با بانک مرکزی انجام داده اند، از تیم مذاکره کننده ما امضا گرفته اند که جنبش های آزادیبخش و مقاومت را طبق لیست غربی ها جزو گروه های تروریستی به حساب بیاوریم.

ترقی خاطرنشان کرد: آقای ظریف و تیم مذاکره کننده می خواهد تحت هر شرایطی و با هر تعهدی که به غربی ها می دهد، سعی دارد که شکست برجام را بپوشاند و به هر قیمتی شده می خواهند ارتباط بانک های جمهوری اسلامی را با بانک های جهانی برقرار کنند تا قدری از شرمندگی خود نزد ملت بکاهند اما این اقدام دولتمردان برای نظام و مردم هزینه های زیادی دارد.
ارسال نظرات